ونس چیست؟

ونس چیست؟


کتانی ونس یک برند آمریکایی است و بسیار راحت و زیبا می باشد که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. جالب است بدانید که امروزه با گذشت حدود ۵۰سال از حضور ونس در دنیای مد و پوشاک این نوع کتانی همچنان آیتم ضروری برای داشتن استایل جذاب و به روز می باشد. به علاوه اینکه این نوع کفش با انواع استایل ها قابل ست شدن است و فارغ از اینکه چه استایلی دارید همیشه می توانید ظاهر مناسب با این کفش داشته باشید.


گذشته کتانی ونس


این کفش با اصالت، که راه اندازی آن در اواسط دهه ۱۹۶۰ که کفش ها مورد استقبال قرار نمی گرفتند. کتانی ونس در سال ۱۹۶۶ توسط برادران پلو جیم ون درون در آناهیم کالیفرنیا تاسیس شد. کفش اصلی در ابتدا کار توسط شرکت لاستیکیVan Doren  نامیده شدکه اولین مدل کتونی ونس بود در اصل این کتانی در سال ۱۹۶۶ تولید و بدون هیچ گونه تغییر باقی ماند تا اینکه در اواخر دهه۷۰ این برند سبک ها معتبر خود را به امضاء نوار جاز،ازخوانندگان جاز منتشر کرد. این مدل کتانی از زمان راه اندازی تا به امروز رشد و تکامل یافته و به کفش اصلی و روزمره برای همه افراد تبدیل شده است.


جالب است که این برند در حال حاضر در زمینه پوشاک ،تی شرت ،شلوار جین ،کلاه های اسپرت کفش ها خیابانی و کتانی فعالیت گسترده ای دارد.


ویژگی ها ونس


امکانات پیشرفته ای که در طراحی و تولید کتانی ونس بکار رفته آن را در زندگی روزمره مفید کرده است. برای مثال این کفش دارای یک آستر خاص در قسمت بالایی کفش است تا رطوبت را از پا دور کند تا فرد در راه رفتن احساس راحتی داشته باشد. به علاوه توسعه ارگونومیک سبب نوآوری ویژه ای در قاب کفش برای حفاظت از پاشنه پا با یک کفی میانی بسیار انعطاف پذیر طراحی شده است. در نتیجه به مرکز پا اجازه می دهد انعطاف پذیر باشد و با تغییر موقعیت و فشارها سازگار باشد. این برند به تولید کفش ها سبک معروف است و به همین دلیل به افراد احساس طبیعی و راحتی بیشتر می بخشد. البته که کتانی ونس، مناسب هم بانوان وهم آقایان می باشد.

سرقت ۴ میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال توسط هکرها
هم اکنون بخوانید


انواع کتانی ونس


002


ونس بدون بند


ونس مدل slip on در سال ۱۹۸۲ تولید شد. که ایده پردازی و طراحی آن از یک فیلم سینمایی بوده است. این مدل ضمن راحتی و سبک بودن دارای فروش فوق العاده ای می باشد.


ونس بند دار


این نوع کتانی با طراحی فوق العاده خاصی که دارد توانسته فروش جهانی را برای این برند از آن خود کند. این مدل از اولین سری کفش های است که تولید شد و مهم ترین فاکتور خاص بودن این مدل استفاده از یک نوار بر روی کفش است.


جنس ونس


متریال سفت و سخت که در تولید کتانی ونس استفاده شده است. به طور مثال در نوک پنجه تقویت شده و چرم و جیر با طراحی خاص که دوام کفش را به میزان قابل توجهی بالا میبرد و کفش را در برابر سایش مقاوم می کند. وجود محافظ ها توری و حلقه ها به جلوگیری از آسیب دیدن بندها کمک می کند. ضمن اینکه اگر قسمت بالایی کفش شما تحت فشار و تنش قرار گرفت بالشتک و قسمت بالایی کفش به طوری محکم ساخته می شود که جای نگرانی برای خراب شدن وجود ندارد.


نوع دوخت


از ویژگی ها کتانی ونس دوخت بسیار زیبا و قابل توجه آن می باشد. که این نوع دوخت سبب افزایش زیبایی ظاهری ونس شده است.


آرم و لوگو


در دو سمت این کفش آرم ونس را پیدا می کنید که به زیبایی چاپ شده است. این مشخصه بسیار رایج در کتانی می باشد که حتی کتانی ونس اورجینال از این قاعده مستثنی نیست.

قرنطینه‌ای که بالاخره جواب داد
هم اکنون بخوانید


زیره کفش


این کفش دارای زیره پلاستیکی بادوام است که روی آن طرح وافل دارد. این قابلیت به کشش کفش کمک زیادی می کند. در نهایت کتانی ونس برای راه رفتن روی سطوح مختلف بسیار مناسب می باشد.


قسمت فوقانی


قسمت بالایی این کفش فوق العاده عالی و با دوام ساخته شده است. که سبب می شود این کفش تنفس بالایی داشته باشد. و از این رو خصوصیات تهویه بسیار خوبی را فراهم می آورد. که برای خشک و شاداب نگه داشتن پا در تمام طول روز کافی است تا راحتی بیشتری به شما بدهد. قسمت بالایی آن ماده ای است که تضمین می کند دوام زیادی خواهد داشت زیرا خوب ساخته شده، شکستن آن بسیار دشوار است.


003


ونس را با چه جورابی بپوشیم؟


کتانی اسپرت مانند ونس را می توان با جوراب یا بدون جوراب پوشید. برای کتانی ها ساق کوتاه مانند ونس می توانید از جوراب کالجی استفاده کنید. که پوشیدن جوراب سبب راحتی بیشتر پا شده و بوی بد آن را در مقایسه با زمانی که جوراب به پا ندارید کاهش می دهد. در صورت استفاده از جوراب دقت داشته باشید که اگر استایل شما کلاسیک است از جوراب ها رنگ خنثی و در صورت داشتن استایل مدرن تر از جوراب ها پر رنگ تر با طرح شلوغ استفاده کنید.


جمع بندی


کتانی ونس بسیار سبک و راحت و مناسب استفاده روزمره است و همچنین دارای رنگبندی ها متنوعی می باشد. با تمام ویژگی ها و نوع استایل و ست کردن با کتانی ونس که بیان شد این نوع کفش بسیار کاربردی است. برای خرید ونس و کانورس اورجینال می توانید به فروشگاه معتبر ایران کانورس مراجعه نمایید یا به سایت این فروشگاه سر بزنید و خرید آنلاین انجام دهید.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا