رکاب ماشین جز رنگ حساب می شود

رکاب ماشین جز رنگ حساب می شود


اگر میخواهید به معتبرترین مرکز صافکاری در محل مورد نظرتان مراجعه کنید و آسیب رکاب ماشین را ترمیم کنید می توانید به صفحه صافکاری رکاب ماشین مراجعه کنید.


رکاب ماشین جز رنگ حساب می شود


زمانی که در اثر تصادف و یا برخورد اشیا به رکاب خودرو اولین سوالی که برای صافکاری و تعویض رکاب ماشین در ذهن شکل میگیرد این است که آیا رکاب ماشین جز رنگ محسوب می شود. در واقع برای پاسخ صریح به این سوال باید بگوییم خیر.


به طور کلی رکاب و سپر و آینه خودرو جز رنگ محسوب نمیشود و در صورتی که این قسمت های خودرو رنگ شوند ماشین افت قیمت پیدا نمیکند.


با این وجود برای آن که ماشین تان کمترین افت قیمت را نداشته باشد بهتر است به مراکز تخصصی صافکاری مراجعه کنید تا بتوانید در صورت امکان با روش های صافکاری بدون رنگ رکاب فرورفتگی ها و قر شدگی های آن را ترمیم نمایید و از تخصصی انجام شدن کار اطمینان داشته باشید.


مراکز مختلفی در تهران و شهر های دیگر در این حوزه فعالیت دارند اما همه این مراکز خدمات تخصصی صافکاری رکاب ماشین را ارائه نمیدهند.


مجموعه اتوصافکار با سال ها سابقه درخشان در حوزه صافکاری و تعمیرات خودرو معتبرترین مراکز صافکاری در سراسر ایران را به هموطنان عزیز معرفی میکند. شما می توانید با مراجعه به سایت اتو صافکار به نشانی www.autosafkar.com با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان نزدیک ترین و معتبرترین صافکاری ها را بیابید.


02


افت قیمت رکاب رنگ شده


زمانی که رکاب خودرو آسیب میبیند سوالی که مطرح می شود این است که آیا در صورت رنگ شدن رکاب، خودرو افت قیمت پیدا میکند یا خیر. برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم افت قیمت رکاب رنگ شده صفر می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده رکاب خودرو را رنگ کنید.


معمولا زمانی که رکاب خودرو در اثر تصادف آسیب می بیند فرورفتگی هایی در گلگیر ماشین ایجاد می شود. در این حالت برای آن که آسیب گلگیر خودرو رفع شود میتوان از روش های صافکاری گلگیر استفاده کرد اما در این مواقع باید بدانید که گلگیر جز رنگ محسوب می شود. به همین دلیل بهتر است به یک مرکز صافکاری گلگیر حرفه ای مراجعه کنید تا با جدیدترین دستگاه های صافکاری ایرادات گلگیر را رفع نماید.


برای یافتن معتبرترین و نزدیک ترین مراکز صافکاری گلگیر تخصصی در سراسر ایران می توانید به صفحه صافکاری گلگیر ماشین مراجعه کنید و با وارد کردن شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از مراکز تخصصی را پیدا کنید.

افزایش ۶۲ درصدی مطالعات حد بستر و حریم رودخانه‌ها در دولت سیزدهم
هم اکنون بخوانید


رکاب ماشین کجاست


شاید شما هم ندانید که رکاب ماشین کجاست و زمانی که از صافکاری گلگیر خودرو صحبت می شود منظور کدام قسمت از خودرو است. در واقع قسمتی از ماشین می باشد که در پایین اتاقک خودرو یا کابین خودرو می باشد که به آن گله خودرو نیز گفته می شود.


این بخش برای ورود و خروج به ماشین تعبیه شده است و از جنس پلاستیک بر پایه فلز و یا پلاستیک بر پایه فایبرگلاس ساخته شده است. رکاب ماشین بخش باریکی در خودرو می باشد که احتمال آسیب آن بسیار زیاد میباشد به همین در اثر آسیب باید به سرعت برای رفع فرورفتگی و قر شدگی رکاب خودرو اقدام کرد.


03


چگونه رکاب ماشین را صافکاری کنیم


زمانی که رکاب ماشین آسیب می بیند اولین سوالی که در ذهن شکل میگیرد این است که چگونه رکاب ماشین را صافکاری کنیم و از چه روش هایی میتوان برای  صافکاری رکاب خودرو بهره جست.


در این مواقع شما باید به یک صافکار حرفه ای مراجعه کنید تا بر حسب میزان آسیب بهترین روش صافکاری بدون رنگ و یا با رنگ را انتخاب و پیاده سازی کند.


در این مواقع اگر میزان آسیب رکاب ماشین زیاد نباشد صافکار میتواند با استفاده از دستگاه های مکش صافکاری، دستگاه هاتباکس صافکاری و یا حتی لیزر صافکاری فرورفتگی ها را ترمیم کند.


استفاده از دستگاه های جدید صافکاری نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد و فرد باید برای بهره از این دستگاه ها به مراکز تخصصی صافکاری مراجعه کند. صافکار میتواند بر حسب میزان آسیب وارد شده به رکاب خودرو شدت و زمان کار مثلا دستگاه مکش را تنظیم کند و با قرار دادن آن روی فرورفتگی ایجاد شده در رفع فرورفتگی ها اقدام نماید. این کار می تواند چند بار تکرار شود تا در نهایت به طور کامل فرورفتگی و قر شدگی رکاب خودرو از بین برود.


هرچه صافکار حرفه ای تر باشد و از دستگاه ها و روش های جدیدتری  برای  صافکاری رکاب خودرو استفاده کند هزینه صافکاری بیشتر می شود. در همه مراکز معرفی  شده در اتوصافکار هزینه صافکاری مناسب تر از سایر مراکز بوده و شما می توانید خدمات تخصصی صافکاری را با بالاترین کیفیت به صورت تضمینی دریافت نمایید.

تولید ۹۶ درصد نیاز دارویی حوزه دام و طیور در داخل کشور
هم اکنون بخوانید


برای اطلاع از هزینه صافکاری رکاب خودرو می توانید به صفحه قیمت صافکاری ماشین مراجعه کنید و با ارسال عکس ماشین تان برای همکاران ما از قیمت دقیق صافکاری اطلاع یابید.


صافکاری رکاب پراید بدون برش


یکی از روش هایی که در صافکاری رکاب مورد توجه مشتریان است و در صورتی که صافکار حرفه ای باشد امکان پیاده سازی آن وجود دارد صافکاری رکاب  پراید بدون برش می باشد. البته این روش برای سایر ماشین های ایرانی و خارجی نیز کاربرد دارد و بر حسب میزان آسیب و مهارت صافکار میتوان این روش را اجرا نمود.


در این فرآیند بدون آسیب وارد شده به رنگ رکاب و بخش ای مختلف آن آسیب ها رفع می گردد و نتیجه قابل قبولی به مشتری ارائه می گردد.


در تمامی مراکز معرفی شده در اتوصافکار شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که بهترین روش صافکاری رکاب خودرو برای شما پیاده سازی می شود و شما می توانید با خیالی آسوده ماشین تان را به این مراکز بسپارید.


تعویض رکاب خودرو


گاهی ممکن است آسیب رکاب خودرو به قدری زیاد باشد که نتوان با استفاده از روش های صافکاری آن را ترمیم نمود. در این حالت بهره گیری از تعویض رکاب خودرو پیشنهاد می گردد. تعویض رکاب خودرو نیز باید در یک مرکز معتبر انجام شود زیرا با توجه به آن که در خیلی از مراکز از محصولات فیک و بی کیفیت استفاده می شود اگر شما به مراکز معتبری مراجعه نکنید ممکن است رکاب خودرو بی کیفیت برای شما نصب گردد.


تعویض رکاب خودرو باعث افت قیمت خودرو می شود اما اگر شما رکاب با کیفیت و اورجینالی روی ماشین تان نصب نکنید بعد از گذشت مدت کوتاهی مجدد آسیب می بیند و شما مجبورید هزینه بیشتری برای رفع آسیب های آن کنید.


تعویض رکاب خودرو نیز در مراکز معرفی شده رد اتوصافکار با بالاترین کیفیت و تضمین اصالت کالا انجام می شود. به این ترتیب شما می توانید با مراجعه به مراکز صافکاری اتوصافکار این اطمینان را داشته باشید که کلیه خدمات صافکاری رکاب خودرو و یا تعویض رکاب خودرو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com مراجعه کنید.


 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا