اکوان: می‌خواهیم در جمع ۵ تیم بالای جدول باشیم/ کیفیت فنی مسابقات بالا نیست

آرمان اکوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک و مصدومیتی که در دقیقه یک آن مسابقه برای او به وجود آمد گفت: من در تعطیلات از ناحیه مچ پا مصدوم شدم، ولی این آسیب‌دیدگی برطرف شد و قبل از بازی شرایط خوبی داشتم. متأسفانه در دقیقه یک مصدوم شدم و همین موضوع باعث شد که از زمین مسابقه بیرون بیایم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به تمرینات برگردم، ولی از این موضوع خوشحالم که توانستیم یک برد مهم را به‌دست بیاوریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر در رده ششم جدول قرار داریم، ولی تمام هدف ما این است که بتوانیم این روند خوب را ادامه داده و در پایان لیگ جزو پنج تیم اول باشیم. البته این را هم باید بگویم که در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست دادیم.

اکوان در مورد کیفیت فنی مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا فکر نمی‌کند سطح فنی بازی‌ها نسبت به فصل گذشته اُفت کرده است، اظهار داشت: مطمئناً همینطور است و فکر می‌کنم برخی اتفاقات باعث شده تا بازیکنان و مربیان تمرکز لازم را نداشته باشند و کیفیت فنی مسابقات بالا نیست. البته فوتبال شغل ماست و از این راه کسب درآمد می‌کنیم و باید عملکرد ما طوری باشد که بتوانیم باشگاه و سرمربی را راضی کنیم.

انتهای پیام/

جام جهانی قطر| حاشیه‌سازی ادامه‌دار آمریکایی‌ها؛ سوالات سیاسی از بازیکنان آمریکا درباره ایران!/ خبرنگاران ایرانی‌ اجازه سوال پرسیدن نداشتند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا