کشف ۴۰۰ قبضه اسلحه در مرزهای استان خوزستان

کشف ۴۰۰ قبضه اسلحه در مرزهای استان خوزستان


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» در بازدید از یگان‌های مرزی خرمشهر در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان در هورالعظیم و منطقه عمومی خرمشهر در نقطه صفر مرزی در عملیات‌های گسترده موفق به کشف دو محموله قاچاق سلاح شدند.


وی افزود: در کشفیات شب گذشته مرزبانی استان خوزستان؛ مرزبانان ۲۳ هزارو ۷۷۳ فشنگ جنگی، ۳۳ هزار فشنگ سلاح جنگی از نوع m ۱۶، کلت کمری و کلاشینکف کشف شد و یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و دو نفر از آنان دستگیر شدند.


سردار گودرزی با بیان اینکه افراد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: طی چند وقت گذشته اعضای ۱۹ باند قاچاق مهمات و سلاح هم در هورالعظیم با هوشیاری مرزبانان دستگیر و منهدم شده‌اند؛ این اقدامات مهم با همکاری مرزبانی کشور عراق، سربازان گمنام امام زمان (عج)، انتظامی و سپاه پاسداران محقق شده است.


وی با بیان اینکه با توجه به اتفاقات اخیر عده‌ای هستند که می‌خواهند تنور اغتشاش را گرم کنند و با وارد کردن سلاح‌های قاچاق شرایط کشور را ناامن کنند، مرزبانان این افراد را در نقطه صفر مرزی زمین گیر کردند و ۷ تن از اشرار را نیز به هلاکت رساندند، تصریح کرد: در ۳ ماهه گذشته؛ ۴۰۰ قبضه اسلحه که عمده آن‌ها اسلحه کلت کمری و ۸۰ هزار نوع فشنگ در اروند رود و مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.


سردار گودرزی گفت: مرزبانان ما در چابهار با یک گروه مسلح در بندر جاسک درگیر شده‌اند، ۳ نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از جمله مخدر صنعتی و سلاح و مهماتی که به دریا انداخته‌اند از آنان کشف شده است.

توضیحات دو ساعته عزیزی خادم در کمیته اخلاق
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + نه =

دکمه بازگشت به بالا