جام جهانی قطر| پیروزی یک نیمه‌ای اروگوئه برابر غنا/ تساوی کره جنوبی و پرتغال

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز آخرین شب از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، امشب (جمعه) از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در گروه H دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان نیمه نخست آنها اروگوئه مقابل غنا با نتیجه ۲ بر صفر پیش افتاد و پرتغال مقابل کره جنوبی به تساوی یک – یک بسنده کرد.

در ورزشگاه الجنوب اروگوئه با دبل جورجیان دِه‌آراسکائتا در دقایق ۲۶ و ۳۲ مزد بازی هجومی و برتری خود مقابل غنا را گرفت و پیروزی به رختکن رفت. اروگوئه‌ای‌ها در تملک توپ و موقعیت‌‌های گلزنی نیز نسبت به حریف خود عملکرد بهتری داشتند. غنا نیمه نخست را در شرایطی باخت که در دقیقه ۲۱ بازی یک پنالتی به دست آورد – در نتیجه خطای دروازه‌بانش سرخیو روچت روی آندره آیو – که روچت آن را مهار کرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اِجوکیشن سیتی نیز پرتغال که صعودش از قبل مسجل شده، در حالی که با گل دقیقه ۵ ریکاردو هورتا از حریف خود پیش افتاده بود، دروازه‌اش در دقیقه ۲۷ کیم یونگ جئون باز شد. پرتغال در ادامه بازی‌ چند موقعیت خطرناک دیگر برای گلزنی داشت که دو تای آنها توسط کریستیانو رونالدو هدر رفت. رونالدو همچنین در صحنه گل تساوی کره‌‌‌ای ناخواسته باعث قرار گرفتن توپ ارسالی از نقطه کرنر جلوی پای گلزن حریف شده بود.

با نتایجی که در نیمه نخست این دو بازی رقم خورده است، پرتغال با ۷ امتیاز در صدر جدول باقی می‌ماند، اروگوئه با ۴ امتیاز به رده دوم صعود کرد، غنا ۳ امتیازی ماند و به رده سوم سقوط کرد و کره جنوبی هم با ۲ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

مهدوی‌کیا: از سبک بازی قطر شگفت‌زده نشدیم/ خدابنده‌لو: روی غافلگیری گل خوردیم
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + ده =

دکمه بازگشت به بالا