ضد انقلاب وطن را نشانه گرفته و ادعای میهن پرستی هم دارد

ضد انقلاب وطن را نشانه گرفته و ادعای میهن پرستی هم دارد


به گزارش ایلنا، کامل نواب در رویداد هم افزایی همنا که روز چهارشنبه به میزبانی استان قزوین و با حضور تشکل‌ها و سمن‌های جوانان برگزار شد گفت: تشکل‌های مردمی و سمن‌های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.


وی افزود: علاقمند هستیم ابتدا جوانان دغدغه‌ها و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند تا در جریان چالش‌های سمن ها قرار گیریم. اگر مروری بر روی کنشگری جوانان قبل از انقلاب داشته باشیم می‌توان این تحلیل را ارائه کرد که جوانان در سه نسل اول نقطه اثر بوده‌اند و خودشان به استقبال آینده رفته‌اند.


کامل نواب تصریح کرد: نسل اول ما افرادی بودند که انقلاب را رقم زدند و برای تحقق ایده‌های خود مبارزه کردند و خداوند نیز شخصیتی چون امام را در مسیرشان قرار داد و انقلاب شکل گرفت.


وی تصریح کرد: نسل دوم با جنگ مواجه شدند قبل از آنکه متوجه شوند کجای دنیا هستند و نتیجه جنگ را رقم زدند و شاید جنگ دبیرستانی داشتیم و ۳۶ هزار شهید دانش اموز تقدیم کردیم و شهید خرازی و باکری و همت از این دسته هستند.


مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان عنوان کرد: در دوران جنگ، فرمانده لشکر زیر ۲۰ سال داشتیم که غیر قابل تصور است و نسل بعد هم آینده را خودش رقم زده است.


وی افزود: اشتباهی که در دو دهه اخیر رخ داده این است که جوانان منتظر شدند تا یک آینده‌ای برایشان رقم بخورد در حالی که خودشان کنشگر و آینده ساز هستند و نباید منتظر باشند دیگران برایش آینده را بسازند. فعالیتهای جهادی و استارت آپی و تشکل های اجتماعی از ابزارهای آینده سازی برای جوانان و دیگران است. مثال‌های نغز و برجسته هم داریم که حوزه زیست فناوری و همین اپلیکیشنها یک فرصت ارزشمند است که نشان می دهد می‌توانیم کارهای بزرگی را عملیاتی کنیم.

فراخوان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به تولیدکنندگان گوجه سبز، گیلاس و آلبالو
هم اکنون بخوانید


کامل نواب اظهارکرد: سمن ها منتظر دیگران نماندند بلکه وارد کار شدند و هر کدام در یک عرصه علاقمندی و توانمندی خود را بروز داده اند که ارزشمنداست.


او همچنین یادآورشد: شاید توجه به جوانان کمتر در بین ادبیات مسئولان دیده شده اما پرچمداری این موضوع توسط مقام معظم رهبری شاخص بوده و هیچکس مانند ایشان به جوانان برای ورود به عرصه مدیریت کشوری اهمیت نداده‌اند و در این روش باید الگوی همه ما باشند.


وی گفت: مقام معظم رهبری از جوانان عنوان اندیشمندان جوان و مدیران جوان بکار می برند که پر محتواست و باید استادان جوان در هیئت های علمی ورود کنند و اندیشمندان جوان زمینه ظهور و بروز پیدا کنند و شما تشکلهای اجتماعی کشور لازم است این ذهنیت را در خود و دیگران اصلاح کنید که قادرید کارهای بزرگی را صورت دهید و مشارکت در کارها داشته باشید. حل مشکلات کشور با کمک شما جوانان محقق می شود.


مدیرکل مشارکتهای اجتماعی جوانان بیان کرد: امروز بعد از ۴۰ سال همه عناصر ضد انقلاب کنار هم در کانادا و برلین جمع می شوند تا علیه ما اقدام کنند و اقدام رسانه‌ای گسترده‌ای علیه ملت را به میدان آورده‌اند و مجموعه ایران و تضعیف کشور و ملت را نشانه گرفته‌اند.


وی گفت: ضد انقلاب امروز وطن را نشانه گرفته و نمادهایی که در همه دنیا هویت است را با زبان و قلم و کنشگری و ظاهری آسیایی دارد تخریب و منهدم می کند و تیم ملی، سرود ملی و پرچم ملی را تخریب می کند و ادعای میهن پرستی هم دارند.

جایگاه واقعی برای همراهی بخش خصوصی در بهره‌برداری مترو باید مشخص شود
هم اکنون بخوانید


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کامل نواب تصریح کرد: عرصه امروز پیچیده نیست و قابل شناسایی است و وقتی همه ما هدف گرفته شده‌ایم نباید تردید کنیم که عزم دشمنان جدی است و نقش سمن‌ها به عنوان کنشگران اجتماعی و فرهنگی دراین عرصه برای روشنگری بسیار مهم است.


وی اظهارکرد: شاید به مشکلات انتقاد داریم و کمبودهایی وجود دارد که بهرحال برای استقلال باید هزینه دهیم اما باید سهم خود را ادا و احساس مسئولیت کنیم و وسط میدان باشیم.


مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان افزود: حضور شما تشکلها بسیار ارزشمند است و به عنوان عامل جهاد تبیین به نقش خود واقف باشید و در میدان مشارکت حضور جدی داشته باشید.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا