خرما ثروتم را به کامم شیرین کرد

خرما ثروتم را به کامم شیرین کرد


خرما برحی عسلی


خرید و فروش خرما برحی به شکل خارک نیز صورت می گیرد که در این حالت به دلیل رنگ زرد و طعم شیرین مطلوبی که دارد به خرما برحی عسلی نیز معروف است و مهم ترین ویژگی منحصر به فرد خرما برحی این است که خارک آن نیز بسیار لذیذ می باشد. به طور کلی خرما از خواص بسیار بالایی نیز برخوردار است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. خرما می تواند به سبب قند متعادلی که دارد، جایگزین مناسب برای حبه های قند، برای افراد دیابتی باشد. خرما حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر است که به حفظ سلامت و بهبود عملکرد روده و سیستم گوارشی بسیار کمک می کند.خرما فاقد کلسترول است که از این جهت همه افراد بدون هیچ محدودیتی می توانند از آن استفاده کنند. خاصیت ضدالتهابی از دیگر فواید خرما است که به سبب وجود منیزیم در آن می باشد.


 


خرما برحی


خرما برحی یکی از بهترین انواع خرما محسوب می شود، فیبر موجود در خرما برای زنانی که باردار یا شیرده هستند موجب افزایش تحریک هورمون ها گشته و شیر را بیشتر می کند. همچنین فیبر و ویتامین های موجود به تقویت حافظه کمک می کند، افراد بسیار دیده ایم که به خاطر مسائل و مشکلات روزمره و استرس وارده دچار فراموشی و آلزایمر می شوند که نیاز به تقویت حافظه خود دارند بنابراین خرما می تواند این نیاز را برطرف و به درمان حافظه کمک نماید. این خرما به دلیل مرغوبیتی که دارد برای صادرات مناسب است  و کشورهای اروپایی مقاصد اصلی خرمای برحی هستند. به علت اینکه خرمای برحی از محبوبیت زیادی در بین اقشار مردم برخوردارهست. عده زیادی به خرید و فروش و صادرات این محصول روی آورده اند. این افراد با عنوان واسطه در ایران خرما ها را در فصل خرما پزان خریداری و با عنوان مجموعه بازرگانی اقدام به فروش خرما در بازارهای جهانی می نمایند. اینگونه اشخاص یا مجموعه ها می دانند که کشورهای اروپایی توجه زیادی به نوع بسته بندی می نمایند.

سیاست شورای حمایت از آثار نمایشی تغییر نمی‌کند اما گروه‌ها خود باید به فکر اقتصاد تئاترشان باشند
هم اکنون بخوانید


2.


خرما برحی آبادان


یکی از مهمترین دلایلی که اکثر افراد برای خرید خرما برحی آبادان اقدام کرده اند مربوط به ارزش غذایی بالا و خواص بی نظیر این محصول می باشد. این خرما کاملا ارگانیک و طبیعی بوده به همین خاطر مصرف آن حتی برای افرادی که بیماریهای زمینه ای دارند نیز هیچ مشکلی را ایجاد نمی کند. میزان آهن موجود در این خرما که به صورت رایج هشت گرم بوده بسیار زیاد می باشد. افراد که مشکل کم‌ خونی دارند و میزان آهن موجود در بدنشان کمتر از حالت طبیعی و نرمال بوده با مصرف چند عدد خرما در طول روز می توانند این کمبود را جبران نمایند.


3.


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا