جام جهانی قطر| ساوت‌گیت: در نیمه اول فرصت‌های گلزنی کافی ایجاد نکردیم/ رشفورد توانایی‌های خود را نشان داد

جام جهانی قطر – به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرت ساوت‌گیت بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل ولز و صعود سه‌شیر به دور یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازی را در نیمه اول کنترل کردیم، اما به اندازه کافی موقعیت گلزنی به وجود نیاوردیم. نیاز به فشار و فرصت‌های بیشتری داشتیم و باید سریع‌تر بازی می‌کردیم. می‌دانستیم روحیه بازیکنان حریف از بین رفته و تورنمنت سختی برای آنها شده است.

وی درخصوص عملکرد ستاره اصلی مسابقه که در دو دیدار قبلی فرصت کمتری برای بازی پیدا می‌کرد، تصریح کرد: مارکوس رشفورد عالی بازی کرد. او واقعاً تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و از زمانی که به جمع ما بازگشته، فوق‌العاده بوده است. مارکوس می‌توانست هت‌تریک کند و ضربه ایستگاهی او که منجر به گل شد، توانایی این بازیکن را نشان داد. شوت رشفورد باورنکردنی بود.

سرمربی تیم ملی انگلیس در مورد عملکرد دو وینگر تیمش برابر ولز که گل‌های سه شیر را به ثمر رساندند، گفت: در لحظاتی از نیمه اول فکر می‌کردم رشفورد و فیل فودن زهردار نبودند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این دو بازیکن را در زمین جابه‌جا کنیم که پاسخ مثبتی گرفتیم. هر دو بازیکن در نیمه دوم گل زدند که عالی بود.

انتهای پیام/

دیدار رئیس دانشگاه تهران با معاون حشدالشعبی و جمعی از عراقی‌های علاقه‌مند به تحصیل در ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا