امضاء تفاهم‌نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق/ مصمم بودن مرزبانان ۲ کشور برای برخورد قاطع با هرگونه ناامنی در مرزها

امضاء تفاهم‌نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق/ مصمم بودن مرزبانان ۲ کشور برای برخورد قاطع با هرگونه ناامنی در مرزها


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در حاشیه نهمین اجلاس مرزی میان فرماندهان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق، تفاهم نامه مرزی بین ۲ کشور به امضا رسید.


سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه امضا تفاهم‌نامه مرزی در جمع خبرنگاران گفت: تعامل با مرزبانان کشورهای همسایه یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی مرزبانی انتظامی است که در همین راستا با هماهنگی به عمل آمده نشست مرزی ۲ روزه برگزار شد.


وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده در این اجلاس افزود: هماهنگی‌های مرتبط با حوزه مرز شامل پایانه‌های مرزی، ورود و خروج زائران اربعین، امنیت پایدار مرزهای مشترک، تبادل اطلاعات، گشت‌های مشترک مرزی، انسداد مرزها و… انجام شد و در این زمینه تفاهم نامه مدنظر مرزبانان ۲ کشور به امضاء رسید.


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با قدردانی از مجاهدت‌های سپهبد «حامد عبداله ابراهیم» و سایر همرزمان ایشان در مأموریت اربعین تصریح کرد: در این اجلاس از تلاش و اقدامات موثر در برگزاری اربعین حسینی و همچنین خدمات‌رسانی به زوار قدردانی و تجلیل شد.


سردار گودرزی با اشاره به ضرورت تبادل اطلاعات، گشت‌های مشترک مرزی و رزمایش مشترک بین مرزبانان ۲ کشور تصریح کرد: مرزبانان ۲ کشور ایران اسلامی و عراق در اوج هماهنگی‌های مرزی مصمم هستند با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی در مرزهای مشترک برخورد کنند و قطعاً اقدامات در این زمینه شکننده و بازدارنده خواهد بود.


انتهای پیام/

ارتقای نظام تعلیم و تربیت با استفاده از ظرفیت مجلس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 7 =

دکمه بازگشت به بالا