کشف ۱۰۰ میلیارد ریال گلیسیرین قاچاق در جنوب تهران

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال گلیسیرین قاچاق در جنوب تهران


به گزارش ایلنا،‌سرهنگ کارآگاه «هدایت بهرامی» توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شمس آباد شدند.


وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیر زیادی کالا تحت عنوان ترانزیت خارجی از مرز باشماق خارج و وصول آن بصورت صوری وصول آن به گمرک مذکور اعلام گردیده و بخشی از محموله مذکور در یکی از انبارهای محدوده شمس آباد تخلیه و در ادامه به انبارهای نامعلومی منتقل گردیده است.


جناب سرهنگ بهرامی افزود: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس انبار موصوف واقع در شمس آباد را شناسایی که مشخص گردید مربوط به شرکتی است که در زمینه تولید تنباکو میوه‌ای می‌باشد.


این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۵۴۴ بشکه ۲۲۰لیتری گلیسیرین قاچاق کشف و توقیف گردید در تحقیقات صورت گرفته مالک کالا شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده از طریق سامانه epl مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.


این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق و فرار از دست قانون وعدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می‌نمایند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می‌گردد و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

جزییات اجراهای صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر در هفتمین روز/ یک اجرای بین‌المللی از تونس سه اثر از تهران
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا