زمینه ایجاد ۵ هزار شغل در منطقه اسلامشهر تا ۲۰ هزار شغل قابل ارتقا است

زمینه ایجاد ۵ هزار شغل در منطقه اسلامشهر تا ۲۰ هزار شغل قابل ارتقا است


به گزارش ایلنا، سیدابراهیم رئیسی طی سخنانی در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر با بیان این‌که «امروز حفظ روحیه انقلابی، بسیجی، ایثار، شهادت و مسائل فرهنگی در کشور و منطقه مهم است»، گفت: امیدواریم با تلاش مضاعف مدیران در مدت زمان باقی مانده از سال جاری بتوانیم گزارش خوبی به مردم اسلامشهر بدهیم، مردمان این منطقه نسبت به انقلاب اسلامی وفادارند و دلیل صدق این مدعا هم هزار شهیدی است که تقدیم انقلاب اسلامی کردند.


وی افزود: امروز پرچم دار حفظ این روحیه ائمه جمعه، بسیجیان، عموم خانواده ها و مسئولان هستند. فرهنگ، آداب، رسوم، جوانان و داشته‌های فرهنگی ما سرمایه‌های بزرگی است.


رئیس جمهوری تأکید کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران افتخاراتی برای کشور هستند و اساس قدرت و اقتدار نظام ما هم وجود مردم و جوانانی است که حاضرند مسئولیت بپذیرند و در مقابل دشمن به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند.


رئیسی ادامه داد: دلیل اینکه دشمنان در این ۴۳ سال باوجود تمام توطئه‌ها موفق نشدند به اهداف خود برسند به علت حضور مردم، فرهنگ، اندیشه و باور و اعتقاد مردم است. باید تلاش کرد که این اندیشه و علاقه همواره باقی باشد، باید مرزبانان فرهنگی و داشته‌های فرهنگی این ملت، مراقبت و صیانت کنند و ترفندهای دشمنان را بشناسند و در حوزه دفاع و هجوم تلاش داشته باشند تا این داشته‌ها حفظ شود.


رئیس جمهوری با بیان اینکه اگر صیانت از فرهنگ و باورهای ایرانی در مقابل هجوم بیگانگان به درستی انجام می‌شد شاهد مشکلات نبودیم، اظهار کرد: این مسئولیتی برای همه است تا مراقبت بازم از فرهنگ ما انجام شود. این اشتراکات فرهنگی است که اقوام مختلف کشور را در کنار هم قرار داده و در کنار هم زندگی مسالمت آمیز دارند، احساس دو گانگی و چندگانی نمی کنند.

حضور پیشکسوتان پرسپولیس در نخستین تمرین پیش‌فصل + عکس
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا