ژاوی: با استرس بازی می‌کنیم اما یک پیروزی مهم کسب کردیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) مردانش مقابل والنسیا در هفته دوازدهم لالیگا که کاتالان‌ها را به رئال مادرید صدرنشین رساند، به خبرنگاران گفت: یک پیروزی بسیار مهم کسب کردیم. تیم ما تا آخرین لحظه به توانایی‌اش برای کسب نتیجه ایمان داشت. ما با استرس بازی کردیم و همین موضوع روی نتایج‌مان در لیگ قهرمانان و بازی چهارشنبه هفته گذشته هم تأثیر منفی گذاشت. مشکلی که تیم ما دارد، گرفتن بهترین تصمیم در آخرین لحظه است که این نتیجه داشتن استرس است.

ژاوی افزود: بردی کسب کردیم که سزاوارش بودیم. این پیروزی برای تیم مهم است. تیم برای کسب آن کار کرد و سرانجام در آخرین دقیقه بازی مزد آن را گرفت، البته می‌توانستیم زودتر از این‌ها به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. این پیروزی روحیه تیم را تقویت خواهد کرد و رئال مادرید را تحت فشار قرار خواهد داد. دو بازی دیگر در لیگ و یکی دیگر در لیگ قهرمانان داریم و می‌خواهیم که در تمام آنها نتیجه بگیریم.

سرمربی کاتالان درباره وضعیت دو مدافع میانی تیمش اریک گارسیا و ژول کونده که به نظر می‌رسید دچار مصدومیت شدند گفت: ژول درد شدیدی احساس می‌کرد اما امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد. اریک هم مصدوم شده است. بازیکنان دوست دارند بازی کنند و به همین دلیل گاهی بیش از اندازه به خودشان فشار می‌آورند.

انتهای پیام/

لوشامپیونه| پاری‌سن‌ژرمن دومین بردش را با تحقیر مون‌پولیه کسب کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا