پرطرفدارترین تاج گل‌های ترحیم

پرطرفدارترین تاج گل‌های ترحیم


تاج گل ترحیم جدید


هدیه دادن تاج گل ترحیم در مراسم تشییع جنازه رسمی سنتی است که سال‌ها در بین مردم وجود داشته است و یک بخش مهم مراسم یادبود به حساب می‌آید؛ بنابراین سعی کنید از مراکزی تاج گل ترحیم خود را تهیه کنید که جدیدترین مدل‌ها و زیباترین گل آرایی ممکن را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. هانی گل با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه زیباترین و پرمفهوم‌ترین تاج گل‌ها را به دست مشتریان خود می‌رساند و به مراسم‌های آن‌ها زیبایی خاصی هدیه می‌دهد.


دانستن این که امروزه بیشتر چه نوع گل‌هایی در تاج گل‌های جدید کاربرد دارد و نماد هرکدام چیست؟ یک مرحله خیلی مهم در خرید تاج گل محسوب می‌شود و معمولا مراکزی که به طور تخصصی طراحی انواع تاج‌های گل را انجام می‌دهند، گل‌های متفاوت متناسب با بودجه هر فردی را برای فروش دارند. برخی از این مدل ها عبارتند از:


  • تاج گل ترحیم مدل قلب: قلب که از زمان‌های قدیم همیشه نماد عشق بوده و هست معمولا توسط افراد نزدیک خانواده مرحوم انتخاب می‌شود تا به آن‌ها تقدیم شود.
  • تاج گل ترحیم به شکل حروف: این مدل از تاج گل هنوز در کشور ما خیلی رواج پیدا نکرده است، اما یک مدل بسیار خاص و جدید محسوب می‌شود که معمولا با کمک گل کلمه پدر یا مادر را درست می‌کنند. این مدل نسبت به سایر مدل‌ها صمیمی‌تر به نظر می‌آید.
  • تاج گل ترحیم مدل صلیب: اگر مذهب شما مسیحی است می‌توانید این نوع تاج گل را سفارش دهید که بیانگر آیین شخص فوت شده هم است.
  • سبد گل: اگر یکی از دوستان شما عزیزی را از دست داده است و نمی‌خواهید یک تاج گل بزرگ سفارش داده و به مراسم ببرید، می‌توانید یک دسته گل یا سبد گل کوچک با گل‌هایی که مناسب ابراز حس غم و هم دردی است، تهیه و به دوست خود تقدیم کنید. این گونه هزینه زیادی نیز به شما تحمیل نمی‌شود.


 


گل‌های مورد استفاده در تاج گل


نوع گل‌های به کار رفته در تاج گل ترحیم به دو علت مهم هستند، اول این که هر کدام از گل‌ها نماد خاصی را در فرهنگ‌های متفاوت دارند و حتی بعضی از گل‌ها که دارای رنگ‌های متفاوت هستند. هر کدام از رنگ‌هایشان معانی مختلفی دارند و بعضی از رنگ‌ها برای قرار داده شدن در تاج گل مناسب‌تر هستند. علت دوم این است که برخی از گل‌ها نسبت به سایر از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و تاج گل ترحیم شما در مراسم طراوت خود را بیشتر حفظ کرده و ظاهری زیباتری خواهد داشت. ما در این بخش سعی کردیم بعضی از بادوام‌ترین گل‌ها و هم چنین نماد گل‌های رایج در این تاج گل‌ها را به شما معرفی کنیم که شامل موارد زیر می شوند:


  • زنبق: زنبق در بیشتر فرهنگ‌ها نماد مرگ است و در بعض فرهنگ‌های دیگر نماد تولد دوباره و بی‌گناهی است؛ بنابراین در تمام کشورها می‌توانید زنبق را در تاج گل‌های ترحیم‌شان مشاهده کنید.
  • میخک: این گل‌های بسیار زیبا نسبت به سایرین قیمت مناسب‌تری دارند و به سه رنگ سفید و قرمز و صورتی وجود دارد. رنگ سفید آن سمبل بی‌گناهی است و بیشتر از دو رنگ دیگر در تاج گل نصب می‌شود. البته میخک قرمز هم که رساننده پیام عشق است، می‌تواند در تاج گل قرار گیرد و ظاهر بسیار زیبایی به آن بدهد.
  • گلایول: این‌ها که بلند‌تر از بقیه هستند به خصوص برای گل آرایی اطراف تاج گل بسیار مناسب و زیبا هستند. این تاج گل ظاهری جذاب دارد و سمبل قدرت است. در واقع بیان‌گر این هستند که فرد فوت شده شخصیتی قوی و استوار داشته است.
  • رز: گل رز به عنوان محبوب‌ترین گل در سراسر جهان به سه رنگ قرمز و تیره و سفید وجود دارد و هر دو برای نصب در تاج گل ترحیم بسیار مناسب است. البته نوع قرمز تیره آن که سمبل غم و اندوه می باشد، برای تاج گل مناسب‌تر هستند.
  • لاوندر (اسطوخودوس): شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما گل‌های اسطوخودوس که نماد احترام هستند یک انتخاب مناسب و ویژه برای تاج گل‌های ترحیم هستند.


 


نماد گل ها چیست؟


اگر شما نماد رنگ گل‌ها را بدانید، در انتخاب رنگ آن نیز دچار سردرگمی نمی شوید. این نمادها عبارتند از:


  • سفید: گل‌های سفید رنگ رایج‌ترین گل‌های به کار رفته در تاج گل‌های ترحیم هستند و سمبل پاکی و معصومیت فرد از دست رفته هستند. گل‌های میخک و زنبق و رز می‌توانند به رنگ سفید انتخاب شوند.
  • قرمز: رنگ قرمز به خصوص قرمز تیره یادآور غم و اندوه توام با عشق هستند و یک انتخاب بسیار پرطرفدار برای تاج گل‌های ترحیم به حساب می‌آیند. شما می‌توانید میخک یا رز خود را به رنگ قرمز انتخاب کنید.
  • زرد: بعضی از افراد رنگ زرد را نماد شادی و خوشی می‌دانند و استفاده آن را برای تاج گل ترحیم مناسب نمی‌دانند. در صورتی که تعداد کمی از گل‌های تاج گل را به زرد رنگ انتخاب کنید، تاج گل شما ظاهر زیباتر و جذاب‌تری خواهد داشت. شما می‌توانید گلایول‌های خود را به رنگ زرد انتخاب کنید.
  • آبی: آبی رنگ غم و اندوه است و می‌تواند جایگاه ویژه‌ای را در تاج گل‌های ترحیم شما داشته باشد، شما می‌توانید رزهای خود را حتی به رنگ آبی انتخاب کنید.


 


فروش تاج گل ترحیم


برای خرید تاج گل‌های ترحیم بایستی به گل فروشی‌هایی مراجعه کنید که به طور تخصصی بر روی طراحی تاج گل‌های ترحیم جدید و به روز کار می‌کنند. علاوه بر آن شما باید شناخت کافی از انواع گل و گیاهان داشته باشید. ما به شما فروشگاه گل و گیاهان طبیعی هانی گل را پیشنهاد می‌کنیم که جدیدترین تاج گل‌های ترحیم را با مناسب‌ترین قیمت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.


 


سخن پایانی


در پایان پیشنهاد می کنیم که شما خرید تاج گل از بهترین مراکز فروش گل انجام دهید. شما با خرید یک تاج گل زیبا یک خاطره ماندگار از ابراز همدردی خود را در ذهن خانواده داغدار بر جای خواهید گذاشت. اما با خرید تاج گل مصنوعی نگران خرابی و زود از بین رفتن آن نخواهید بود.


 


 


 


پایان رپرتاژ آگهی

وکیل طلاق | وکیل طلاق توافقی |مشاوره رایگان با بهترین وکیل طلاق تهران | موسسه حقوقی دادآرمان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا