خسروی‌وفا: فدراسیون‌ها خوب کار نکنند، کمیته المپیک موفق نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی ضمن تبریک هفته وحدت گفت: امروز اولین جلسه بعد از برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک است و تیم جدید و جوان کمیته ملی المپیک آغاز بکار کرد و یقینا در این مسیر به کمک و‌ حمایت تمامی فدراسیون‌ها نیازمند هستیم.

خسروی‌وفا حمایت فدراسیون‌ها را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: اگر فدراسیون‌ها خوب کار نکنند، مطمئناً کمیته ملی المپیک هم در مسیر موفق قرار نخواهد گرفت و با کمک شما فدراسیون‌ها می‌توان نتایج بهتری کسب کرد.

وی با اشاره به ۵هزار شهید ورزشکار در کشور اظهار داشت: همه این شهیدان به فرمان رهبر لبیک گفتند و از جانشان گذشتند و در حال حاضر وظیفه همه ما است تا با کمک یکدیگر و با اتحاد بتوانیم کشور را به مسیر سربلندی و‌موفقیت هدایت کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص شرایط کنونی کشور در مواجه با فتنه‌های دشمنان گفت: جامعه ورزش، جامعه سالمی است و همواره ورزشکاران تلاش کردند با کسب افتخارآفرینی در میادین مختلف پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

خسروی‌وفا با اشاره به ۲۴ مهر ماه روز ملی پارالمپیک تصریح کرد: بزرگترین رویداد ورزشی جهان با حضور ۷۰ هزار معلول همانند سال‌های گذشته در روز ملی پارالمپیک برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه| ارزیابی دبیر فدراسیون از عملکرد ایران در نیمه نخست رقابت‌ها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا