آرامش جامعه در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس

آرامش جامعه در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس


به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، “محسن منصوری” در دیدار با سرهنگ “صادق آرمین مهر” فرمانده یگان ویژه شرق استان تهران، ضمن گرامی داشت هفته فراجا اظهار کرد: پلیس ستون امنیت در کشور و جامعه است و امروز کارکنان فراجا در قلب مردم جای دارند و مورد توجه و تشویق مردم ایران اسلامی هستند.


وی پلیس ویژه را عنصر اصلی آرامش در فضای جامعه دانست و افزود: اصل و اساس وجودی یگان ویژه بر مردم محوری استوار است و پلیس از میان مردم و برای مردم باید باشد و بقای آن به مشارکت و همکاری مردم با این نیرو بستگی دارد.


استاندار تهران بیان کرد: بدون شک امنیت مثال زدنی ایران اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی جان برکفان انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در اوج صلابت و اقتدار صورت می گیرد و در جای جای ایران اسلامی رشادت های حافظان نظم و امنیت می درخشد.


منصوری یادآور شد: در حوادث اخیر که با توطئه دشمنان ایران اسلامی رقم خورد، یگان ویژه با همکاری و حمایت مردم توانست به شایستگی امنیت، نظم و آرامش اجتماعی را حفظ کند.


این مقام مسئول در پایان با اشاره به شعار هفته فراجا با موضوع “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” خاطرنشان کرد: از برکات انقلاب اسلامی همین است که پلیس در تراز انقلاب در خدمت مردم و در کنار مردم است.


انتهای پیام/

درب زندان‌ها به روی همه جهانیان باز است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا