نیروی انتظامی ضامن آسایش شهروندان و آشفتگی دشمنان است

وزیر امور خارجه با انتشار پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و پرسنل فراجا تبریک گفت و نوشت: در سایه جهاد امنیت دلاوران نیروی مقتدر انتظامی، ایران اسلامی همچنان لنگر ثبات و امنیت در منطقه بوده و نیروی انتظامی ضامن آسایش خاطر شهروندان و آشفتگی دشمنان این ملت بزرگ است.


به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان با انتشار پیامی، هفته نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم و جهادگر نیروی انتظامی تبریک گفت.


متن پیام وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


*”لا خَیرَ ··· فی الوَطَنِ إلاّ معَ الأمنِ و المَسَرَّةِ”*

امام على علیه السلام: خیرى نیست··· در وطن، مگر با امنیّت و خوشى.

برادر جهادگر، سردار سرتیپ حسین اشتری

فرمانده کل محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران


سلام علیکم

حافظان امنیت ایران اسلامی در ادامه راه بزرگمردان و شیرزنان پرافتخار کشورمان در سال‌های دفاع مقدس، در جهاد تأمین امنیت پایدار برای کشور و آحاد ملت، مؤمنانه و مجاهدانه ایستاده‌اند.

خدا را شاکریم که در سایه جهاد امنیت دلاوران نیروی مقتدر انتظامی، ایران اسلامی برغم توطئه‌های مستمر و فشارهای حداکثری دشمنان، همچنان لنگر ثبات و امنیت در منطقه بوده و نیروی انتظامی ضامن آسایش خاطر شهروندان و آشفتگی دشمنان این ملت بزرگ است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای راه امنیت و حافظان حریم این مرز و بوم، هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی، کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم، جهادگر و بی ادعای نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم.


انتهای پیام/

موضوع شکایت‌ها فقط پرونده املاک نیست
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا