کودکان رباتیکی پدیدۀ جدید سرزمین‌مان می‌شوند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ فناوری رباتیک با فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، به خوبی رشد پیدا کرده و با گسترش آن، استقبال‌کنندگان زیادی را خود جذب کرده است. روش‌های نوآورانه برای آموزش این فناوری نیز با هدف رشد خلاقیت و نوآوری در افراد به ویژه کودکان و نوجوانان، توسعه یافته است.


شرکت فنی مهندسی صنایع الکترونیک و رباتیک آروند در سال ۱۳۹۶ با هدف رشد خلاقیت و مهارت افزایی کودکان و نوجوانان در شهر گرگان تأسیس شد. رباتیک آروند، مجموعه کامل تولید تا آموزش محصولات آموزشی با محوریت رباتیک و الکترونیک را تحت برند “روبویونیک” تحت پوشش قرار می‌دهد.


بیشتر مخاطبین این شرکت کودکان و نوجوانان، در سنین ۵ الی ۱۶ سال هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با محصولات روبویونیک در ارتباط هستند. روش­های مستقیم از طریق تهیه پکیج­های آموزشی غیر حضوری، ویژه آموزش رباتیک در منزل توسط مخاطبان شرکت آروند انجام می­شود و یا به صورت غیر مستقیم از طریق عرضه محصولات روبویونیک ویژه موسسات توسط موسسات دیگر که به صورت عادی یا نمایندگی در حال فعالیت هستند با ما در ارتباط هستند.


رباتیک آروند علاوه بر ایجاد زنجیره تولید تا عرضه مستقیم محصولات مجموعه دیگری را با نام ایران یونیکاپ به منظور برگذاری مسابقات نوآوری و خلاقیت با محوریت رباتیک را ایجاد کرد تا فضایی مناسب علاوه بر فرآیند آموزش، رقابت سالم و استعداد یابی دانش آموزان فراهم گردد.


در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد قطعات استفاده شده در محصولات آموزشی از جنس پلاستیک هستند. این قطعات توسط شرکت رباتیک آروند با استفاده از فناوری تزریق پلاستیک تولید می­شود که علاوه بر استفاده آنها در محصولات تولیدی شرکت، در سراسر ایران به صورت عمده در فروشگاه­ های مرتبط و تولیدکنندگان دیگر عرضه می­شود.

ارائه مدل نوین بهبود فرایند تصمیم‌گیری در حوزه مکان‌یابی
هم اکنون بخوانید


شاخص­ترین محصول شرکت رباتیک آروند “فول پک رباتیک روبویونیک” نام دارد که با کمترین هزینه دانش آموز قادر خواهد بود یک دوره کامل رباتیک را از مقدماتی تا سطح پیشرفته طی کند. تمامی دانش آموزان از یک پشتیبان آموزشی جهت رفع اشکال و بررسی عمکرد آموزشی برخوردار هستند تا آماگی لازم را برای شرکت در مسابقات ایران یونیکاپ در کنار دیگر دانش آموزان را کسب کنند.


شرکت­های خلاق زیادی به واسطه حمایت­ های ستاد فناوری ­های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این حوزه ورود پیدا کنند.


انتهای پیام/




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =

دکمه بازگشت به بالا