برقراری بیمه و افزایش دستمزد امدادگران هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر از برقراری بیمه امدادگران این جمعیت پس از ۲۰ سال و افزایش دستمزد این امدادگران تا چهار میلیون تومان خبرداد.


به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند گفت: عزیزانی که به عنوان امدادگر و نجاتگر با هلال‌احمر همکاری دارند، بسیار جهادی کار می‌کنند، بنابراین دغدغه اصلی من، بیمه و معیشت این امدادگران داوطلب بود که طی تفاهمی با سازمان بیمه تامین اجتماعی، این مهم محقق شد و امدادگران هلال‌احمر می‌توانند وارد سامانه شوند و از خدمات بیمه استفاده کنند.


کولیوند تاکید کرد: امدادگران داوطلب هلال‌احمر، تاکنون هیچ بیمه ای نداشتند و با ۲۴۰ ساعت کار، ماهانه فقط یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای هزینه ایاب و ذهاب دریافت می کردند. امسال این هزینه به دو میلیون و ۴۰۰ هزارتومان افزایش یافت و در مرحله بعدی چهار میلیون تومان خواهد شد و بیمه آنها هم کامل می‌شود.


رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: اگر امروز از من سوال شود که رزمندگان دفاع مقدس چه روحیاتی داشتند، حتما می‌گویم خدمت امدادگران را در پایگاه‌های امدادی ببینید که چطور با عشق و علاقه کار می‌کنند، این روحیه مشابه همان روحیه رزمندگان است.


بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند افزود: من صدای امدادگران هلال‌احمرم و تا جان در بدن دارم، پای کار آنها هستم که سرانجام و معیشت خوبی داشته باشند. امروز بیمه مستمری، غرامت، بازنشستگی و بیمه تکمیلی امدادگران بعد از ۲۰ سال برقرار شده و در مراحل بعدی؛ معیشت و سپس ثبات و امنیت شغلی این امدادگران در دستور کار هلال‌احمر است. هلال‌احمر ایران در حال حاضر جزو پنج جمعیت برتر دنیاست بنابراین باید تلاش کنیم این سرمایه انسانی را از دست ندهیم، پس با تمام توان و جان و دل کنارشان هستم.

بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران تهاتر شد
هم اکنون بخوانید


 


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا