پایان روز اول لیگ‌ جهانی‌ کاراته وان‌ سری آ کوجالی ۲۰۲۲/ رقابت ۲ ایرانی در فینال

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، روز اول سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ ۲۰۲۲ به میزبانی کوجالی ترکیه امروز (جمعه) با برگزاری رقابت های کاتا انفرادی بانوان، کاتا تیمی آقایان، اوزان ۶۸- و ۶۸+ بانوان و اوزان ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ پیگیری شد و محمود نعمتی در وزن ۸۴+ و مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- آقایان راهی فینال شدند و مهسا افسانه و حدیثه جمال نیز برای کسب نشان برنز کاتا انفرادی بانوان با یکدیگر به رقابت‌ خواهند پرداخت.

همچنین ۵ ورزشکار ایرانی نیز راهی جدول رپه شارژ شدند تا شانس خود را برای کسب نشان برنز در روز سوم امتحان کنند.

مهدی خدابخشی در وزن ‌۸۴- با شش برد، مقتدرانه به فینال رسید تا روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به رقابت بپردازد.

محمود نعمتی در وزن ۸۴+ با شش برد، قاطعانه راهی فینال شد تا روز یکشنبه برای کسب نشان طلا روی تاتامی برود.

حدیثه جمال و مهسا افسانه نیز راهی دیدار رده بندی کاتا انفرادی بانوان شدند تا برای کسب نشان برنز در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

مبینا حیدری و اسما تیشه در وزن ۶۸- هر کدام با یک برد و یک باخت و راهیابی حریفان‌شان به فینال، راهی جدول رپه‌شارژ شدند.

محمدرضا گیلان‌پور با چهار برد و یک شکست و علی توکلی با یک شکست در وزن ۸۴- و راهیابی حریفانسان به فینال راهی جدول رپه شارژ شدند تا روز یکشنبه شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

مهدی عاشوری در وزن ۸۴+ با سه برد و یک شکست و راهیابی حریفش به فینال، راهی جدول رپه‌شارژ شد تا روز یکشنبه شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

حاشیه دیدار سپاهان - استقلال| حضور هواداران بدون بلیت و برخورد گرم مظاهری با غلامپور و حسینی
هم اکنون بخوانید

روز دوم این رقابت‌ها از ساعت ۹:۳۰ فردا با برگزاری کاتای انفرادی آقایان، کاتا تیمی بانوان از ساعت ۱۱:۳۵، کومیته وزن ۵۰- بانوان و وزن ۶۰- آقایان از ساعت ۱۲:۴۵ ، وزن ۵۵- بانوان از ساعت ۱۵:۴۰، وزن ۶۱- بانوان از ساعت ۱۷:۰۵ و وزن ۶۷- آقایان از ساعت ۱۵ پیگیری خواهد شد. روز یکشنبه نیز رقابت‌های رپه‌شارژ، رده‌بندی و فینال پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا