بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و مجاهدان ۸ سال دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را به تمامی ملت شریف ایران تبریک گفت.


به گزارش ایلنا، در بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است:


در سی و یکم شهریور سال ۵۹، رژیم بعث عراق به پشتوانه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار، با هدف براندازی نظام مقدس و نوپای جمهوری اسلامی ایران، جنگی تمام عیار را علیه کشور عزیزمان آغاز کرد، و ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، تمام قد و با تمام قوا در مقابل این هجمه بین المللی ایستاد و در طول ۸ سال دفاع مقدس و نبرد نابرابر از دین، عزت و وطن خویش دفاع کرد.


جنگ ۸ساله‌ای که به عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهو. ری اسلامی و با هدف نابودی انقلاب و سلطه مجدد قدرت‌های استکباری بر علیه این سرزمین آغاز شده بود، سرانجام کار نه تنها باعث ذلت و خواری دشمنان اسلام و انقلاب، که موجب شکوفایی و تبلور استعدادها و گنجینه‌های عظیمی از اخلاص، غیرت، رشادت، و ایثار در میان مرد و زن و پیر و جوان این مرزو بوم شد.


حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «هر روز ما در جنگ برکاتی داشته‌ایم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته ایم. ما انقلابمان را در جنگ صادر نمودیم. ما مظلومیت خویش را در جنگ ثابت نمودیم».

دستگیری حفاران غیرمجاز میراث فرهنگی در الموت‌
هم اکنون بخوانید


حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز می‌فرمایند: «جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد».


موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ۸ سال دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس به عموم ملت شریف ایران، اعلام می‌دارد؛ این مجموعه تبیین و روشنگری ارزش‌ها و گنجینه‌های دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را جزو وظایف خطیر خویش می‌داند و در این راه پرفیض از تمام امکانات مادی و معنوی خود بهره خواهد گرفت و به امید روزی که پرچم این نهضت مبارک با دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به صاحب اصلی آن، حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) برسد.


ان شاالله


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

دکمه بازگشت به بالا