‌‌پاتک اونس طلا به بازار سکه/ زنگ خطر خروج نوسانگیران بازار ارز به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معامله گران می گویند کانال ۳۲ و ۳۳ هزار تومانی خط قرمز بازارساز است که با نزدیکی دلار به این محدوده خریداران از بازار ارز فاصله می گیرند و جرات خرید کاهش پیدا میکند به همین دلیل انتظار ادامه پرقدرت روند صعودی دلار در هفته پیش رو ضعیف است مگر آنکه بازار تحت فشار نیروی افزایشی جدیدی قرار بگیرد.


کاهش ارزش اونس جهانی طلا به پیشروی قیمت ها در بازار سکه پاتک زد و مطابق با بررسی های پیشین اکوایران مانع از افزایش قیمت ها در این بازارها شد.


زنگ خطر خروج نوسانگیران بازار ارز


قیمت دلار در اولین روز کاری هفته بر اساس پیش بینی ها افزایش یافت قیمت دلاری درهم و قیمت دلار سلیمانیه وارد کانال ۳۲ هزار تومان شد. اما معامله گران می گویند کانال ۳۲ و ۳۳ هزار تومانی خط قرمز بازارساز است که با نزدیکی دلار به این محدوده خریداران از بازار ارز فاصله می گیرند.


  به همین دلیل انتظار ادامه پرقدرت روند صعودی دلار در هفته پیش رو ضعیف است مگر آنکه بازار تحت فشار نیروی افزایشی جدیدی قرار بگیرد.


حباب یورو و حباب درهم بیشتر از معمول بازار است که با توجه به روند صعودی اخیر بازار دور از انتظار نیست. تحلیلگران در مواجهه با این شرایط دو دیدگاه دارند برخی انتظار افزایش قیمت ارز را در ادامه هفته دارند ولی تعدادی از تحلیلگران هم افزایش حباب درهم و یورو را نشانه خروج معامله گران در این بازارها و خروج نوسانگیران می‌دانند.


پاتک اونس طلا به بازار سکه


وکلا موظف به ثبت قراردادهای مالی خود در سامانه تنظیم قرارداد الکترونیکی قوه قضائیه شدند
هم اکنون بخوانید

کاهش ارزش اونس جهانی طلا به پیشروی قیمت ها در بازار سکه پاتک زد و مطابق با بررسی های پیشین اکوایران مانع از افزایش قیمت ها در این بازارها شد. بازار سکه در گذشته غالبا بازدهی بیشتر از بازار ارز داشته اند ولی افت اونس جهانی طلا باعث شده بازدهی هفتگی سکه کمتر از بازدهی دلار در روند صعودی اخیر بازار ارز و سکه باشد. اونس جهانی طلا حمایت مهم محدوده ۱۶۸۰ دلار را از دست داده است و از نظر تکنیکالی شرایط مناسبی ندارد، به همین دلیل با شرایط فعلی انتظار بهبود وضعیت سکه تحت تاثیر بهبود عملکرد اونس وجود ندارد.


انتهای پیام/




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

دکمه بازگشت به بالا