باروز: زکی جونز می‌گفت که به همه نشان بده چرا تو یک قهرمان هستی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور ماه در صربستان به انجام خواهد رسید. جردن باروز که سال گذشته بعد از آنکه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دلیل شکست در مسابقه انتخابی وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی آمریکا مقابل کایل دِیک از دست داد، به وزن ۷۹ کیلوگرم آمد و طلای جهان را با شکست محمد نخودی در فینال به خود اختصاص داد.

با توجه به اینکه سید یک و دوی وزن ۷۹ کیلوگرم از آن جردن باروز و محمد نخودی است، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به نظر می‌رسد فینال جهانی سال گذشته باز هم در بلگراد تکرار شود و کشتی‌گیر باتجربه آمریکایی که برای دهمین مدال جهانی والمپیک خود و هفتمین طلایش دورخیز کرده است، به مصاف حریف جوان و جویای عنوان خود خواهد رفت.

جردن باروز که سال‌های پایانی دوره قهرمانی‌اش را پشت سر می‌گذارد، این روزها در پیج اینستاگرامی خود روزشمار مسابقات جهانی را آغاز کرده و از ۱۸ روز مانده به آغاز رقابت‌های کشتی آزاد، پیام‌هایی انگیزشی می‌گذارد.

پیام هفدهمین روز مانده به مسابقات جهانی که از سوی کشتی‌گیر آمریکایی در پیج شخصی‌اش پست شده را در زیر می‌بینید:
«تمرین برای آماده‌سازی، چیزی جز فرصتی برای بالا بردن دست‌تان به شما نمی‌دهد اما شما را نیز گاهی در معرض دل‌شکستگی قرار می‌دهد.
کشتی یک پارادوکس بیمارگونه است. همان ورزشی که می‌تواند از شما یک اسطوره بسازد، می‌تواند شما را به ته دره بفرستد اما این نباید شما را از تلاش باز دارد.
شما باید صحنه و امکان دستیابی به چیزی عالی را بیشتر از ترس از دست دادن دوست داشته باشید. قبل از هر مسابقه به خودم یادآوری می‌کنم که هیچ جای دیگری در دنیا وجود ندارد که ترجیح دهم آنجا باشم. من این را خواستم. من با کمال میل برای آن آماده شدم. من قادر و آماده هستم. وقت آماده شدن برای کار و تلاش است!
مربی قدیمی من، زکی جونز، هر بار که قبل از یک مسابقه بزرگ روی صحنه می‌رفتم، به من می‌گفت: «به جمعیت نگاه کن. همه اون آدما رو اون بیرون می‌بینی؟ همه‌ی آنها اینجا هستند تا تو رو ببینند. به اونها نشون بده که چرا تو یه قهرمان هستی.»
۱۷ روز مانده تا مسابقات جهانی
– جردن باروز»

واکنش آمریکا به تصمیم ایران برای حضور در تنگه پاناما
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =

دکمه بازگشت به بالا