کشف ۲ هزارمیلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲.۵ میلیون قلم انواع کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۲هزارمیلیارد ریال برآورد نموده اند.


به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه «هدایت بهرامی» توضیح داد: طرح سراسری و استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و واپایش انبارها و محل‌های دپو کالا هفته گذشته بمدت ۷۲ ساعت با رصد اطلاعاتی، شناسایی و استخراج آدرس انبار‌های سطح شهر تهران و شهرستان ری اجرا گردید.


وی ادامه داد: این طرح با هماهنگی قضایی وتشکیل تیم‌های مشترک با همکاری سازمان صمت و سازمان تعزیرات حکومتی و استفاده از ۱۴۰ اکیپ گشت از نیروهای پلیس اجرا گردید.


این مقام انتظامی افزود: در این راستا ۱۷ باب انبار پلمپ‌‎، ۱۴ دستگاه خودرو توقیف، و تعداد ۴۶ نفر بازداشت که ۳۹ پرونده تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.


این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲هزارمیلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.


انتهای پیام/

مصدومیت دو نفر در پی وقوع توفان در استان های البرز و تهران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا