مشکل ارتباطات و شبکۀ اینترنت سه منطقۀ روستایی شهرکرد تا پایان سال مرتفع می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا،  مرتضی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در کمیته رفع مشکلات جانمایی دکل‌های مخابراتی و سایر مشکلات مخابراتی شهرها و روستاهای شهرستان شهرکرد که با حضور عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: مشکل شبکه ارتباطی روستاهای ایرانچه، سورک، ارجنک، پیربلوط، مرغملک، هرچگان و مصطفی‌آباد تا پایان سال‌جاری با اجرای طرح خدمات ضروری روستایی (USO) رفع و ارتباطات این روستاها توسعه پیدا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه با کشیدن فیبر نوری و استفاده از فناوری مبتنی بر آن، کیفیت و سرعت خدمات بسیار افزایش می‌یابد، افزود: سایت‌های تلفن همراه این ۷ روستا ضمن افزایش ارتفاع دکل با نصب تجهیزات جدید ارتباطی، تقویت و ارتقاء پیدا می‌کند.
بلالی تصریح کرد: با توسعه پوشش ارتباطی، همه نقاط روستایی و شهری شهرستان شهرکرد می‌توانند به تمامی خدمات شبکه ملی اطلاعات از جمله خدمات آموزش الکترونیکی، دولت الکترونیکی (مثل سامانه سهام عدالت)، تلویزیون اینترنتی، بهداشت و سلامت الکترونیکی، خدمات بانکی و … دسترسی داشته باشند.
عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد، بیان کرد: شهرداری‌های شهرستان شهرکرد نیز برای نصب دکل‌های مخابراتی همکاری لازم را با شرکت‌های خدماتی و ارتباطی در خصوص اجاره بها انجام دهند.

انتهای پیام/

دانشمندان جوان شریف ۱۳۰گیگ اطلاعات زبان فارسی را پیکربندی کردند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا