امروز

چهارشنبه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۱

  ساعت

۰۹:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

اجتماعی

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت همه آحاد مردم گفت: رویکرد ما در سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران این است که ضمن استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تعاملی[…]


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت همه آحاد مردم گفت: رویکرد ما در سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران این است که ضمن استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تعاملی با این مجموعه‌ها باهدف بازگشایی از گره مشکلات مردم داشته باشیم و موانع را از مقابلشان برداریم.


به گزارش ایلنا،‌ احمد احمدی صدر؛ مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران هم‌زمان با گرامیداشت ۲۲ مردادماه روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در نشستی که با سازمان‌های مردم‌نهاد، گروه‌های جهادی، هیات‌های مذهبی، خیرین و گروه‌های مردمی برگزار شد، گفت: حل بسیاری از مشکلات جامعه در گرو استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.


او با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگاه متعالی ایشان در خصوص بحث مشارکت‌های اجتماعی افزود: گره‌های جامعه باید با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود رفع شود.


احمدی صدر ادامه داد: یکی از نمونه‌های حضور همه مردم را در هشت سال دفاع مقدس داشتیم.


او ادامه داد: همچنین حضور آحاد مردم را در اعیاد گذشته مشاهده کرده‌ایم به‌طوری‌که جمعیت ۳ میلیون نفری تهران در روز عید غدیر به خیابان‌های پایتخت آمدند.


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به جشن ده کیلومتری عید غدیر در پایتخت اظهار کرد: تمام برآوردها در جشن غدیر اشباع خیابان ولیعصر بود اما خیلی اتفاق بزرگ‌تر رخ داد. ما حضور همه مردم را در این جشن داشتیم.


او با اشاره به وظیفه حاکمیت در قبال این ظرفیت‌های مردمی تصریح کرد: مردم در تمامی دنیا در قالب گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد به کمک نهادهای حاکمیتی می‌آیند راه را هموار و به بازوی حاکمیتی تبدیل می‌شوند.


احمدی صدر بابیان اینکه حاکمیت باید تسهیلگری کند و مانعی ایجاد نکند، گفت: حاکمیت باید با مانع‌زدایی روند فعالیت این مجموعه‌های عظیم مردمی را تسریع بخشد.


دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران تصریح کرد: رویکرد ما در سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران این است که ضمن استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تعاملی با این مجموعه‌ها باهدف بازگشایی از گره مشکلات مردم داشته باشیم و موانع را از مقابل راهشان برداریم.


در ادامه این نشست ضمن ارائه عملکرد این سازمان در سال جاری، معضلات و طرح‌های موجود حوزه مشارکت‌های مردمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگروهی با حضور تمامی تشکل‌ها، سمن‌ها، گروه‌های جهادی، هیات‌های مذهبی، خیرین و گروه‌های مردمی برای رفع معضلات جامعه تشکیل تا الگویی در بهبود مسائل جامعه‌ی شهری، تدوین و اجرایی شود.


انتهای پیام/

image_printنسخه چاپی
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

حال و هوای خرید کریسمس در تهران
برداشت گل نرگس – بهبهان

افزایش امتیاز معلمان استثنایی

افزایش امتیاز معلمان استثنایی

افزایش امتیاز معلمان استثنایی