جشن خیابانی هواداران یوونتوس بابت فسخ قرارداد رمزی!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس با فسخ قرارداد آرون رمزی به همکاری خود با این بال ولزی پایان داد. یوونتوس در حالی قرارداد بازیکن سابق آرسنال را فسخ کرد که هنوز یک سال دیگر به پایان آن باقی مانده بود.

با توجه به اینکه رمزی هیچ جایی در برنامه‌های تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری برای فصل آینده نداشت و هیچ تیمی هم برای خرید یا قرض گرفتن او از  بانوی پیر اقدام نکرد، تیم ایتالیایی راهی جز پرداخت غرامت یک سال باقیمانده از قرارداد بازیکن برای فسخ این قرارداد نداشت.

مذاکرات یووه و رمزی برای رسیدن به توافق دوجانبه برای فسخ قرارداد چهار هفته به طول انجامید و در نهایت رقمی بین آنچه که یوونتوس قصد داشت بپردازد (دو میلیون یورو) و رقمی که بازیکن می‌خواست (چهار میلیون یورو) پرداخت شد و رمزی با دریافت سه میلیون یورو به دوران حضورش در تورین پایان داد.

رمزی ۳۱ ساله که نیمه دوم فصل گذشته نیز به گلاسکو رنجرز قرض داده شد و جایی در ترکیب یوونتوس نداشت، سال ۲۰۱۹ از تیم آرسنال به‌عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست و سالانه هفت میلیون یورو حقوق دریافت می‌کرد. او در این مدت ۶۳ بازی رسمی برای بانوی پیر انجام داد و در آنها تنها شش گل زد و شش پاس گل داد. گفته می‌شود که رمزی به لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت.

فسخ قرارداد رمزی توسط یوونتوس اما نه تنها از دردسرهای کادر فنی تیم کاست بلکه باعث شادی علنی گروه زیادی از هواداران یووه شد تا جایی که آنها با جشن گرفتن در خیابان‌ها و ابراز خوشحالی در فضای مجازی، با بازیکنی که سه فصل در کنار بیانکونری بود، خداحافظی کردند.

منصوریان: روی گنج خوابیده‌ایم اما نمی‌توانیم به تیم کمک کنیم /نمی‌دانیم داور چهارم است یا مبصر؟
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا