فریبا: تفکرات هجومی ساپینتو به سبک استقلال می‌خورد/ دلیلی نمی‌بینم فصل بعد قهرمان نشویم

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: این مربی تازه به ایران آمده و فعلاً نمی‌توان قضاوت خاصی داشت. باید به ساپینتو زمان بدهیم تا کارش را انجام داده و تفکراتش را در تیم پیاده کند. چیزی که از ساپینتو می‌دانیم این است که تفکرات او هجومی است و این به سبک استقلال می‌خورد.

وی افزود: هیچ کس تصور نمی‌کرد استقلال در فصل گذشته آن رکوردهای بی‌نظیر را ثبت کند و این طبیعی است که سطح توقع هواداران استقلال بالا باشد ولی حتی اگر فرهاد مجیدی هم می‌ماند تکرار این رکوردها تقریباً غیر ممکن بود. فصل گذشته یک فصل خاص بود که تمام شد  و حالا برای فصل جدید باید به سرمربی استقلال این فرصت را بدهیم که با فضای فوتبال ایران بیشتر آشنا شده و تفکراتش را در استقلال پیاده کند.

فریبا در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند فصل موفقیت آمیزی را با مربی پرتغالی سپری کند؟» اظهار داشت: هیچ دلیلی نمی‌بینم که استقلال در فصل آینده قهرمان نشود. بیشتر بازیکنان فصل گذشته می‌مانند و من شنیده‌ام که دو سه بازیکن خوب هم جذب تیم شده که قرار است اعلام کنند. خوشبختانه شرایط مالی استقلال هم خوب است و از طرفی مدیریت باشگاه به بهترین شکل کارش را انجام می‌دهد. دلیل موفقیت استقلال تعامل بسیار خوبی بود که میان اعضای مجموعه وجود داشت و هیچ‌کس در کار دیگری دخالت نمی‌کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: این درست است که پرسپولیس به عنوان رقیب استقلال چند بازیکن جذب کرده و این اتفاق رقابت را جذاب‌تر خواهد کرد ولی اعتقادم این است که اگر همه چیز عادی باشد استقلال باز هم قهرمان لیگ خواهد شد.

واکنش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به اقدام «شارلی ابدو»
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا