بازی تیک تاک !

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مرکز ملی فضای مجازی، بازی‌هایی که در این اپلیکیشن اضافه می‌شوند، درآمد تبلیغاتی تیک تاک را افزایش داده و همچنین زمانی که کاربران در این اپلیکیشن حضور دارند را طولانی تر می‌کنند. تیک تاک یکی از محبوبترین اپلیکیشن‌های جهان با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه است.
ویتنام که ۷۰ درصد شهروندانش پایین ۳۵ سال سن دارند، یکی از بازارهای جذاب برای پلتفرمهای شبکه اجتماعی مانند تیک تاک، فیس بوک و یوتیوب است.
به گفته چهار منبع آگاه، تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است، قصد دارد قابلیت بازی را به صورت گسترده در جنوب شرقی آسیا عرضه کند. این اقدام ممکن است در سه ماهه سوم سال میلادی جاری انجام شود.
بر اساس گزارش رویترز، هنوز برنامه تیک تاک برای عرضه قابلیتهای بازی در بازارهای دیگر معلوم نیست. اگرچه کاربران تیک تاک می توانند بازیهایی که پخش می شوند را تماشا کنند اما در اکثر مناطق، قادر نیستند در اپلیکیشن تیک تاک، بازی کنند. حتی بدون بازی هم درآمد تبلیغاتی تیک تاک افزایش داشته است.
طبق آمار شرکت تحقیقاتی اینسایدر اینتلیجنس، درآمد تبلیغاتی تیک تاک سال گذشته به بیش از ۱۱ میلیارد دلار رسید و از مجموع فروش توییتر و اسنپ فراتر رفت.

انتهای پیام/

آیا سفر به مریخ برای انسان و بیش از ۴ سال خطرناک است؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا