رشیدی: استقلال فکر نکند بازی‌های راحتی دارد/ جای مجیدی بودم رضایی را به تیم امید می‌دادم

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار امروز استقلال با مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هر چند استقلال در صدر جدول قرار دارد و قهرمانی‌اش را قطعی کرده، ولی اصلاً بازی آسانی در پیش ندارد. بازیکنان نباید تصور کنند که چون در صدر جدول هستند و قهرمان شده‌اند بازی برای‌شان راحت است. فراموش نکردیم که در بازی با شهر خودرو در دقیقه ۸۸ توسط آرمان رمضانی گل زدیم یا در دیدار با آلومینیوم اراک کاری نکردیم و به تساوی بسنده کردیم.

وی با اشاره به ادامه رکورد شکست ناپذیری استقلال در این فصل تصریح کرد: استقلال نسبت به ۴ سال پیش تفاوت زیادی کرده است. همیشه در خط حمله نمایش خوبی داشت که نقش شیخ دیاباته و مهدی قایدی در این سال‌ها چشمگیر بود ولی امسال بدون این دو بازیکن و به همراه نفرات جوان نتایج خیلی خوبی کسب کرد. این رکورد خیلی مهم نیست که حفظ شود یا نشود، چون ممکن است تمرکز تیم را بگیرد. مهم قهرمانی بود که این اتفاق افتاد. در بازی‌های آسیایی ۱۳۵۴ هیچ گلی به عنوان دروازه‌بان نخوردم اما آیا کسی این رکورد را می‌داند؟ نباید از نقش سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال گذشت که در خیلی از بازی‌ها جلوی گل خوردن تیمش را گرفت.

پیشکسوت استقلال در واکنش به عدم دعوت بازیکنان امید استقلال به تیم امید گفت: وقتی علیرضا رضایی درون دروازه استقلال قرار گرفت به عنوان بیننده متوجه شدم استعداد دارد و می‌تواند برای تیم امید دروازه‌بانی کند. مجیدی باید اجازه می‌داد دروازه‌بان‌هایش به اردوی تیم امید می‌رفتند. دو بازی باقیمانده خیلی مهم نبود و استقلال هم قهرمان شده است. به غیر از بازی با نساجی مازندران در جام حذفی، همه بازی‌ها حسینی درون دروازه قرار داشت و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی می‌افتاد. من جای مجیدی بودم رضایی را به تیم امید می‌دادم.

لیگ برتر فوتبال| معارفه ساپینتو این بار پیش چشم آقایان و بانوان/ تلاش 4 تیم برای اولین پیروزی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا