ربیعی: می‌توانستیم عقب بمانیم و فشرده دفاع کنیم اما این سبک بازی من نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بابت اتفاق آبادان تسلیت می‌گویم و امیدوارم هیچ خانواده‌ای عزیزی را از دست ندهد و غمگین نباشد. به تیم استقلال خسته نباشید و تبریک می‌گویم، هم بابت قهرمانی در این فصل و هم بابت بازی و پیروزی در بازی امشب. یک خسته نباشید و خدا قوت هم به بازیکنان مس رفسنجان می‌گویم.

وی افزود: استراتژی ما در بازی امشب، این بود که چون استقلال در طول این فصل هر بار گل اول را خورده، نتوانسته پیروز باشد، گل اول بازی را ما به ثمر برسانیم که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ما در این بازی کم‌شانس بودیم. کم‌شانس به دلیل موقعیت‌های متعددی که از دست رفت و این فرصت را به تیم باتجربه و باهوش استقلال دادیم و آنها در موقعیت‌هایی که داشتند به گل رسیدند. بعد از گل اول آنها، ما بازتر و رو به جلوتر بازی کردیم و آنها توانستند روی ضدحمله گل دوم را هم به ثمر برسانند.

ربیعی با تمجید از امیرحسین حسین‌زاده که با به ثمر رساندن هر دو گل استقلال ستاره میدان بود، اظهار داشت: امیرحسین حسین‌زاده با مهارت فردی توانست ورق بازی را برگرداند. به طور کلی ما ۱۰ دقیقه از بازی را از دست دادیم. ما ۸۰ دقیقه روی ریتم بودیم، اما از دقیقه ۴۵ تا ۵۵ که شروع نیمه دوم بود، بازی را از دست دادیم و همین ۱۰ دقیقه شروع نیمه دوم، دو فرصت برای استقلال ایجاد کرد و آنها به گل رسیدند.

کامرانی‌فر اعلام کرد: 2 نامزد برای انتخابات فدراسیون فوتبال تأیید شده‌اند
هم اکنون بخوانید

وی یادآور شد: به طور طبیعی در تبریز مقابل تراکتور، بازی با گل‌گهر و استقلال در اینجا، دروازه‌بان‌ها بهترین بازیکنان زمین شدند. ما می‌توانستیم در این بازی با سبکی بازی کنیم که عقب بمانیم و فشرده دفاع کنیم، اما این روش و سبک من نیست. تیم من در تهران مقابل استقلال و پرسپولیس هم رو به جلو بازی کردیم. شاید اگر گل اول را می‌زدیم، روند بازی فرق می‌کرد. ما هم پایبند به اصول هستیم و بازیکنان هم خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به سبک فوتبالی تیمش، گفت: فوتبالی که بازی می‌کنیم، تماشاگر پسند است که یک جایی نتیجه ایجاد می‌شود و یک جایی به نتیجه نمی‌رسیم، اما وظیفه من این است تیمم بیشتر موقعیت ایجاد کند و کمتر موقعیت بدهد. این را مقابل استقلال هم که قهرمان لیگ است، انجام دادیم و بیشتر موقعیت ایجاد کردیم و کمتر موقعیت دادیم، اما در نهایت بازنده شدیم. تجربیات خوبی برای بازیکنان ما خواهد بود، چون بین دو نیمه به بازیکنان تأکید کردم که اسیر نیمه اول نشوید و این تیم باهوش است و از کمترین فرصت، بیشترین بهره‌وری را خواهد داشت.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا