رضازاده: وزنه‌برداری ایران با این همه تاریخ و مدال، چرا به این روز افتاده است؟/ وزارت ورزش و فدراسیون جواب دهند

حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حاشیه‌های اخیر وزنه‌برداری اظهار داشت: باید وزارت ورزش جواب دهد، ما چه بگوییم؟ از این مشکلاتی که پیش آمده ما که هیچ، همه مردم و ورزش دوستان ناراحتند. دو بانوی وزنه‌بردار ما (پریسا جهانفکریان و یکتا جمالی) رفتند و حالا مردم از ما می‌پرسند چرا اینگونه شد. اتفاقاً هر دو نفر هم مدال‌آور بوده و رکوردهای خوبی داشتند. وزارت ورزش باید به ماجرا ورود کرده و ببیند علت چه بود که این دو دختر وزنه‌بردار رفتند. چه مشکلاتی در بین بوده است.

رئیس پیشین فدراسیون در پاسخ به این سؤال که آیا سطح وزنه‌برداری ایران این بود که در هر دو رشته فقط یک وزنه‌بردار به مسابقات جوانان جهان اعزام شوند، خاطرنشان کرد: این همه شعار می‌دهیم که وزنه‌برداری باید اینطور باشد و مدعی هستیم. باید در رده‌های پایه نتیجه بگیریم که تیم‌مان در بزرگسالان مدال بگیرد. من هم مثل شما بیرون هستم و نمی‎دانم چرا و به چه علت تیم را ناقص اعزام کردند و باید بررسی شود. فدراسیون وزنه‌برداری و وزارت ورزش باید در این خصوص پاسخگو باشند.

قهرمان سابق المپیک و جهان در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال عدم اعزام تیم به مسابقات نوجوانان جهان نیز وجود دارد، گفت: نوجوانان ما باید در مسابقات شرکت کنند، اما اینکه می‌گویید اعزام نداریم هم باید بررسی شود. باید بگویند به چه علت نمی‌توانند اعزام کنند.

رضازاده افزود: این همه در وزنه‌برداری مدعی هستیم و قبلاً مدال گرفته‌ایم. وزنه‌برداری ما همیشه عنوان‌دار بود اما چند سال است مشکلاتی داریم و همه می‎دانند.

ترکیب صنعت نفت برای تقابل با پرسپولیس اعلام شد
هم اکنون بخوانید

وی گفت: نه تنها من، که همه ورزش دوستان از اتفاقات اخیر ناراحت شده‌اند و برای‌شان این سؤال وجود دارد که چرا دو وزنه‌بردار ما رفتند و وضعیت وزنه‌برداری به این شکل است. وزنه‌برداری همیشه جزو رشته‌هایی بوده که مردم را با مدال‌هایش خوشحال کرده و تاریخ دارد، چرا به این روز افتاده، ما هم نمی‌دانیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 13 =

دکمه بازگشت به بالا