هیئت قضایی محاکم تهران از زندان تهران بزرگ بازدید کردند

هیئت قضایی محاکم تهران به سرپرستی عادل ترازوی‌زر معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در امور حقوقی از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.


به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، در راستای سیاست و برنامه‌های تحولی ستاد محاکم و همچنین اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان، طبق برنامه ریزی و برنامه از پیش اعلام شده هیئت قضایی محاکم تهران به سرپرستی عادل ترازوی‌زر معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در امور حقوقی از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.


عادل ترازوی‌زر در بازدید از زندان تهران بزرگ ضمن تشکر از مدیران، مسئولان و پرسنل این زندان اظهارکرد: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر توجه کافی به امور زندانیان، برنامه زمانبندی ماهانه بازدید از زندان‌های تهران که پس از تنظیم به تائید و تصویب رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران رسیده به تمامی مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران و زندان‌های مذکور ابلاغ شده است.


معاون امور حقوقی محاکم تهران در ادامه بیان‌کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در هر ماه حداقل سه نوبت بازدید از زندان های مورد نظر توسط سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران و قضات مربوطه صورت می‌پذیرد.


عادل ترازوی زر در پایان گفت: از جمله اهداف این بازدیدهای برنامه ریزی شده می‌توان به بازدید حضوری از زندان‌ها، مراقبت بر نحوه نگهداری زندانیان، استماع اظهارات و مشکلات زندانیان و صدور دستورات مقتضی جهت حل مشکلات آنان از سوی همکاران قضایی اشاره کرد.


در این ملاقات و بازدید سه ساعته که معصومی سرپرست مجتمع قضایی قدس و جمعی ازقضات مجتمع‌های قضایی قدس و کارکنان دولت و شهید مفتح حضور داشتند، طبق برنامه ریزی با استقرار در محل تعیین شده و پذیرش زندانیان مرتبط با ستاد محاکم و این سه مجتمع، موضوعات و مشکلات حداقل ۲۵۰ نفر از زندانیان مرتبط استماع و ضمن بررسی مشکلات، دستورات و ارشادات لازم را به مراجع ذیربط صادر کردند.

سری A| رم از پس قعرنشین 10 نفره برنیامد
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یک =

دکمه بازگشت به بالا