بی‌شک اقتدار امروز دستگاه دیپلماسی مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح جان برکف کشور است

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان دلاوری‌ها و رشادت های محافظان جان بر کف وطن را گرامی می دارد.


به گزارش ایلنا، متن بیانیه وزارت امور خارجه به شرح زیر است:


وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان دلاوری‌ها و رشادت های محافظان جان بر کف وطن را گرامی می دارد.


ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور تلاشهای خالصانه و بی‌بدیلی در راه اعتلای آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و پاسداری از امنیت و مرزهای ایران عزیز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده اند که نزد ملت بزرگ ایران هیچگاه فراموش نشده و بدون تردید حماسه سازی‌های این بزرگ مردان در یاد و خاطره‌ها ماندگار خواهد ماند.


بی‌شک اقتدار امروز دستگاه دیپلماسی در عرصه‌های بین المللی در صیانت و حفاظت از منافع کشور، مدیون و مرهون مجاهدت های نیروهای مسلح جان برکف کشور است. قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، به مدد ارتقاء توانائی نیروهای مسلح مهمترین عامل بازدارنده در مقابل چشم طمع دشمنان کشور بوده و این امر مهمترین سرمایه کارگزاران سیاست خارجی در تامین منافع کشور است.


ارتش و نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی در کنار یکدیگر ضامن حفظ صلح و امنیت، اقتدار، دفاع از منافع و حقوق ملی بوده و بر اساس ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی، در کنار مظلومان و ملت‌های مقاوم منطقه و جهان می‌باشند.


وزارت امورخارجه ضمن تبریک روز ارتش به همه دلاورمردان این نیرو، خود را موظف می داند در کنار این نیروی انقلابی و دشمن‌ستیز، در خدمت ارتقاء امنیت کشور و تحقق منافع عالیه مردم‌ و نظام بیش از پیش عمل نماید.

جزئیات تقدیم ۳ لایحه از دولت به مجلس
هم اکنون بخوانید


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا