هنوز فیلمی برای اکران عید فطر انتخاب نشده/ دلیل لغو طرح اکران افطار تا سحر

مرتضی شایسته خبر اکران دو فیلم «لامینور» و «انفرادی» در نوبت اکران عید فطر را تکذیب کرد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی شایسته (سخنگوی شورای صنفی نمایش) درباره احتمال اکران لامینور ساخته داریوش مهرجویی و «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی در نوبت اکران عید فطر گفت: تا به امروز هیچ فیلمی توسط شورای صنفی برای اکران در عید فطر انتخاب نشده است و هرگونه شایعاتی پیرامون اسامی فیلم‌های جدید مورد تایید این شورا نیست. 


وی ادامه داد: تکلیف نوبت اکران عید فطر در جلسه آینده شورای صنفی مشخص خواهد شد و و هنوز هیچ تصمیم درباره اینکه دو یا چند فیلم به فیلم‌های در حال نمایش اضافه شوند، گرفته نشده است. 


شایسته درباره تشکیل شورای راهبردی اکران در سازمان سینمایی و موازی کاری در تصمیم برای نمایش فیلم‌ها صورت خواهد گرفت نیز توضیح داد: معاونت سینمایی ارشاد تصمیم گرفته است که شورایی را تشکیل دهد و این منافاتی با شورای صنفی نمایش ندارد. نوبت و زمان نمایش فیلم‌ها در اختیار شورای صنفی است و این موضوع تغییری نکرده است. 


وی همچنین درباره قیمت بلیت سینماها نیز بیان کرد: به نظر من افزایش قیمت بلیت در سال جدید تاثیری در روند اکران نوروزی نداشت کمااینکه با تصمیم شورای صنفی بلیت سینماها در ایام ماه مبارک رمضان تا زمان افطار در تمامی سینماها به صورت نیم بها خواهد بود تا علاقمندان بتوانند از این فرصت برای رفتن به سینما استفاده کنند. 


سخنگوی شورای صنفی همچنین تاکید کرد: در سال‌های گذشته برنامه اکران افطار تا سحر معمولا توسط سینماداران به شورا پیشنهاد می‌شد که چند سالی است این اتفاق با نظر سینمادارها انجام نمی‌شود.

ایران یکی از ۱۵ بازار هدف گردشگری قطر / قطر به دنبال افزایش ۱۲درصدی سهم تولید ناخالص داخلی بخش گردشگری تا سال ۲۰۳۰
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا