ده‌ها هزار سرباز روس آماده حملات جدید به شرق اوکراین هستند

رئیس‌جمهوری اوکراین، امروز -دوشنبه- گفت که هزاران سرباز روس در حال آماده شدن برای سازماندهی حمله‌ای جدید در مناطق شرقی هستند.


به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین، امروز -دوشنبه- گفت که هزاران سرباز روس در حال آماده شدن برای سازماندهی حمله‌ای جدید در مناطق شرقی هستند.


وی افزود که این نظامیان برای تشدید حملات خود به مناطق شرقی اوکراین تجمع کرده‌اند و کشته‌ شدن «ده‌ها هزار نفر» تأثیری در این مسأله نداشته است.


در همین حال، روسیه نیز اعلام کرد که عملیات نظامی خود در اوکراین را برای انجام هر گونه گفت‌وگوهای صلح در آینده، متوقف نمی‌کند.


پیش از این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که موشک‌های هوایی با دقت بالا سامانه‌های موشکی ‌اس-۳۰۰ اوکراین را که در منطقه میکولائیف و در فرودگاه نظامی چوهوئیف شناسایی شده بود، از بین بردند.


در این بیانیه آمده است: «پدافند هوایی روسیه هشت هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در نزدیکی برخی مناطق از جمله  آودیئیفکا، کوراخوفه و وتورایا را هدف قرار داده است».


اسلواکی پیشتر اعلام کرده بود که سامانه دفاع موشکی اس-۳۰۰ را به اوکراین انتقال داده است. 


 


 


انتهای پیام/

سفر هیأت اتحادیه پارلمان‌های عربی به سوریه سرآغاز بازگشت دمشق به جهان عرب است/ بازگشت کشورهای عربی به سوریه پیش‌شرطی ندارد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا