نکونام: می‌خواهیم با? ذهنیتی آماده به لیگ قهرمانان برویم/ نساجی یکی از بهترین‌ها است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام درباره دیدار تیم فولاد خوزستان مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: اولین بازی سال ما با تیمی خوب، قابل احترام و باشخصیت است. نساجی بازیکنان باکیفیتی دارد و بسیار خوب بازی می‌کند. این تیم از کاری که می‌خواهد انجام دهد، باخبر است و یکی از سخت‌ترین دیدارهای خود را پیش رو داریم.

وی در ادامه تمجیدهای خود از نساجی گفت: دوست خوب ما ساکت الهامی تیم خوبی را آماده کرده و به مجموعه نساجی بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. به حدادیان (مالک باشگاه نساجی) خسته نباشید و خداقوت می‌گویم که در این شرایط سخت اقتصادی تیمداری می‌کند و تیمی به این خوبی جمع کرده است.

 

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به دوری طولانی‌مدت نساجی از خانه خود تصریح کرد: امیدوارم ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آماده شود تا نساجی، زودتر در قائمشهر از رقبا میزبانی کند. خوشحالیم که در جوار امام رضا (ع) و در مشهد مقدس بازی می‌کنیم، اما همه تیم‌ها و شهرها در فوتبال حرفه‌ای، ورزشگاه اختصاصی خودشان را دارند و امیدوارم همین اتفاق برای نساجی بیفتد.

« نساجی یکی از بهترین‌های فوتبال ما از لحاظ فوتبالی است». نکونام ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: مانند همه دیدارها، بازی سخت و سنگینی در پیش داریم و باید تمام تمرکز خود را به کار بگیریم. تیم برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود و تمرکز ما روی این است که با ارائه بازی قابل قبول، نتیجه لازم را بگیریم؛ سپس با ذهنیتی آماده و سلامت کامل به لیگ قهرمانان برویم.

انتهای پیام/

آزادی ۳۹۵ نفر از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =

دکمه بازگشت به بالا