بررسی عنواع ضخامت سنج رنگ و پوشش ، دیتالاگر دما رنج و تاکومتر غیر تماسی و تماسی

۱- تاکومتر غیر تماسی و تماسی برند سینومتر SINOMETER DT6236B

این دستگاه به میکرو کامپیوتر و سیستم لیزری پیشرفته مجهز شده است که باعث اندازه گیری سریع و فوق العاده دقیق میزان دور بر دقیقه دستگاه مورد نظر کاربر شده است. این دستگاه به سیستم اندازه گیری تماسی و غیر تماسی مجهز شده است. به عبارتی با تهیه دورسنج لیزری و تماسی سینومتر SINOMETER DT6236B دو دستگاه را در قالب یک دستگاه در اختیار خواهید داشت. این دستگاه قابلیت ذخیره داده ها را دارد و به صفحه نمایش LCD مجهز شده است. زمان مورد نیاز این دستگاه جهت نمونه برداری ۱ ثانیه می باشد که قابلت نمونه برداری تا بیش از ۶۰ RPM را دارا می باشد که با دقت و رنج اندازه گیری بالا و طراحی جدید و به روز به بازار عرضه شده است. رنج اندازه گیری این دستگاه در حالت لیزری تا ۹۹۹۹۹ RPM و در حالت تماسی تا ۱۹۹۹۹ RPM می باشد.

تاکومتر غیر تماسی و تماسی برند سینومتر SINOMETER DT6236B

تاکومتر غیر تماسی و تماسی برند سینومتر SINOMETER DT6236B

۲- دیتالاگر دما رنج -۴۰ تا ۷۰ درجه USB سر خود سی ای ام CEM DT-191

مدل DT-191 می تواند به راحتی و با کیفیت بالا به ارزیابی و نمونه برداری دمای محیط بپردازد. اطلاعات و داده های به دست آمده از دمای محیطی توسط این دستگاه در حافظه داخلی ذخیره شده و کاربر می تواند با استفاده از رابط USB آن ها را به راحتی به کامپیوتر انتقال دهد. این دستگاه از دواحد درجه سانتی گراد و درجه فارنهایت پشتیبانی می کند و رنج اندازه گیری آن بین ۳۰- تا ۷۰ درجه سانتی گراد (۲۲- تا ۱۵۸ درجه فارنهایت) می باشد. از دیگر ویژگی های دیتالاگر دیجیتال دما سی ای ام CEM DT-191 می توان به آماده سازی گزارش های نمونه برداری به صورت PDF، بازه نمونه برداری ۱ دقیقه تا ۲۴ ساعت، صفحه نمایش LCD، نمایش مقادیر حداقل و حداکثری داده های اندازه گیری شده، عمر باتری یک سال، هشدار قابل تنظیم و نرم افزار اختصاصی اشاره کرد.

محمد شیخان به هلدینگ خلیج فارس رفت
هم اکنون بخوانید

دیتالاگر دما رنج -40 تا 70 درجه USB سر خود سی ای ام CEM DT-191

دیتالاگر دما رنج -۴۰ تا ۷۰ درجه USB سر خود سی ای ام CEM DT-191

۳- ضخامت سنج رنگ و پوشش Fe و NFe یووکسا YOWEXA-EC770X

ضخامت سنج رنگ و پوشش Fe و NFe یووکسا YOWEXA-EC770X

ضخامت سنج رنگ و پوشش Fe و NFe یووکسا YOWEXA-EC770X

پوشش نامناسب سطوح می تواند باعث زنگ زدگی، خوردگی و در کل نابودی قطعات شود. به همین منظور اطلاع از کیفیت نوع پوشش قطعات مخصوصا در صنایع ساختمانی و خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. ضخامت سنج دستگاهی است که به ما کمک می کند تا ضخامت سطح یک جسم را بدون این که کوچکترین آسیبی به جسم وارد شود اندازه گیری کنیم.ضخامت سنج رنگ Fe و NFe یووکسا YOWEXA-EC770X پراب سرخود می تواند بدون آسیب رساندن به پوشش های عایق قطعات مانند رنگ، لایه های مینا کاری شده، پوشش های کرومی و… ضخامت آن ها را اندازه گیری کند. بزرگترین مزیت این دستگاه نسبت به مدل های مشابه توانایی اندازه گیری روکش قطعات آهنی و غیر آهنی می باشد.رنج اندازه گیری این دستگاه بین ۰ تا ۵۰۰۰ µm می باشد که با دقتی برابر (%۲+۱µm)± قابل ارائه می باشد. وضوح اندازه گیری این دستگاه برای رنج ۰ تا ۹/۹۹ µm برابر ۱/۰ µm و برای رنج های دیگر برابر ۱ µm می باشد. این دستگاه به صفحه نمایش ۱۲۸*۱۲۸ پیکسلی از نوع LCD مجهز شده است. پشتیبانی از USB، کالیبراسیون صفر و چند نقطه ای و توانایی دخیره، فراخوانی و پاک کردن داده ها از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این دستگاه می باشد.

بیشتر بخوانید

وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا