جابجایی ۳۹۰ هزار مسافر نوروزی صنعت ریلی در امنیت کامل

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور گفت: در بازه زمانی چهار روز پایانی سال بیش از ۳۹۰ هزار مسافر صنعت ریلی در امنیت کامل جابه جا شده اند.




به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی ضمن تبریک حلول سال جدید و آرزوی صحت، سلامتی و عاقبت بخیری برای عموم شهروندان و کارکنان انتظامی کشور اظهارکرد: پلیس راه آهن از یگان های فعال در طرح نوروزی قرارگاه ابوذر پلیس پیشگیری انتظامی کشور است که با اجرای طرح های هدفمند برای انتظام بخشی و امنیت آفرینی بیشتر، ارائه خدمات به مسافران نوروزی را در دستور کار خود قرار داده است.


وی با اعلام اینکه در چهار روز پایانی سال بیش از ۳۹۰ هزار مسافر در امنیت کامل با حرکت ۹۰۷ رام قطار جابه جا شدند، افزود: جابه جایی این تعداد از مسافران صنعت ریلی بیانگر افزایش ۱۱۴ درصدی مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.


معصوم بیگی با اشاره به کاهش ۴۱ درصدی وقوع جرم سرقت در حوزه ریلی افزود: با همکاری و هماهنگی پلیس راه آهن و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، میزان حرکت با تاخیر رام قطارها نیز کاهش ۹۸ درصدی در این بازه زمانی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را به خود اختصاص داده است.


وی اشراف بر ماموریت‌ها در حوزه پلیس راه آهن را به علت گستردگی خطوط ریلی سخت تر از سایر یگان ها ارزیابی کرد و گفت: یکی از افتخارات پلیس راه پلیس پیشگیری انتظامی کشور، تامین امنیت ۱۴ هزار کیلومتر خطوط ریلی است که با پایش مستمر مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن و انجام گشت زنی های خودرویی و پیاده امنیت مطلوب تامین می شود.

جان باختن ۲۱ تن در سانحه تصادف در آفریقای جنوبی
هم اکنون بخوانید


فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر به عملکرد پلیس راه آهن در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و ادامه داد: به همت همکارانم در پلیس راه آهن حدود ۲۳ میلیون مسافر و نزدیک به ۵۰ میلیون تن بار در سال گذشته در امنیت کامل جابه جا شده اند که این اقدام ارزشمند مرهون تلاش شبانه روزی و ایثارگونه مدیران، فرماندهان و کارکنان پلیس راه آهن است.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، معصوم بیگی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت کامل در تمامی ایستگاه های راه آهن و خطوط ریلی سراسر کشور برقرار است، خاطرنشان کرد: به شهروندان و مسافرانی که صنعت ریلی را برای مسافرت در ایام نوروز انتخاب کرده اند، تاکید می کنم با عمل به توصیه های پلیس راه آهن ضمن کمک به خادمان نظم و امنیت، سفر خوب و خوشی را برای خانواده خود فراهم و از فرصت سازی برای افراد سودجو و فرصت طلب پیشگیری کنند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا