دیدار یادگار دفاع مقدس با یادگاران شهدا برگزار شد

دیدار سردار رونده از یادگاران دفاع مقدس و از همکاران و یاران سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با فرزندان شهدا شاغل در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.


به گزارش ایلنا، سردار رونده معاون فرهنگی و اجتماعی با اشاره دفاع مقدس و شهدا گفت: رشادت‌ها وخود گذشتگی‌های رزمندگان و شهدا دفاع مقدس ضامن تمامیت ارزی رفاه پیشرفت و آسایش و آرامش کشور ما بوده و هست.


وی افزود: در کنار تمام این رشادت‌ها نمی‌توان از سختی‌ها و مشکلاتی که خانواده‌های معظم شهدا متحمل شده‌اند و با صبر تحمل از عبور کرده‌اند سخن نگفت.


عبدالحسین کلانتری گفت: فرزندان شهدا که در سنین کودکی و حتی برخی قبل از ولادت از نعمت پدر محروم شده‌اند که ما اکنون که خود دارای فرزند هستیم و عمری از ما گذشته است حتی تصور نبود پدر در کنار ما سخت کمرشکن است و قابل تحمل نیست.


در ادامه این نشست سردار رونده از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس و دوست یار و همکار قدیمی حاج قاسم به با اشاره به مقام شامخ شهدا، گفت: درست است که ما دوستان و یاران و همرزمان و شما پدارن شهیدتان را به صورت جسمی در کنار خود نداریم اما حضور معنوی و امدادها و دستگیری‌های این عزیزان همواره یار ما و درکنا ما بوده و هست.


وی در ادامه با توصیه فرزندان شهدا به تقویت ارتباط معنوی خود با پداران شهید خود پرداخت وگفت: در تمام مراحل زندگی و به ویژه در کارهای دشوار و زمان‌های سختی همواره حضور پر رنگ و نقش بی‌بدیل پدران شهیدتان را می‌توانید احساس کنید.

هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان در ارتفاعات تهران
هم اکنون بخوانید


سردار رونده با ذکر خاطره‌ای از امداد شهدا در سخت‌ترین شرایط ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن در کارهای شخصی و مسئولیت‌ها شغلی گره‌ها و بن بست‌های زیادی را شاهد بوده‌ایم که به دست شهدا و با مدد خواستن از روح رفیع این عزیزان گشوده شده است.


دوست و همکار سردار دل‌ها به بیان خاطراتی از ایشان پرداخت و گفت: سردار سلیمانی ارتباط با خانواده‌های شهدا به ویژه فرزندان شهدا را همیشه در برنامه و کارهای خود داشت از هیچ کاری برای رفع مشکلات این عزیزان دریغ نداشت.


وی با توصیه فرزندان شهدا به ار تقا معنویت ورشد معنوی هر بیش از بیش پرداخت وگفت: سردار سلیمانی با تلاش و تربیت و پروش روحی و معنوی خود در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن هر روز مراتب معنوی را طی می‌کرد و تغییرات رفتاری ناشی از این رشد معنوی برای ما و دوستان و نزدیکان و خانواده ایشان مشهود بود و همین اخلاص، رشد معنوی و ولایت‌پذیری و تکلیف مداری بود که ایشان را سردار دل‌ها کرد.


گفتنی است در پایان نشست؛ فرزندان شهدا از ارتباط معنوی و امدادها و دست‌گیری‌های پدران شهیدشان در زندگی خود گفتند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا