دانلود قسمت ۲۰ خاتون کامل | سریال خاتون قسمت ۲۰ بیستم با ترافیک نیم‌بها

قسمت ۲۰ خاتون ساخته تینا پاکروان منتشر شد. در ادامه می‌توانید برای دانلود قسمت بیستم سریال خاتون با ترافیک نیم‌بها و کیفیت بالا با ما همراه باشید.


به گزارش ایلنا و بنابر اعلام سریالینو، سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده در سال ۱۴۰۰ تولید و با استقبال بی‌نظیر بینندگان مواجه شد. قسمت بیستم خاتون این هفته و در تاریخ دوشنبه ۲۳ اسفند ماه منتشر می‌شود که در ادامه تقدیم شما می‌گردد. در قسمت ۲۰ سریال خاتون بازیگرانی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، مهران غفوریان، پیام دهکردی، پژمان بازغی و فرخ نعمتی به ایفای نقش می‌پردازند.


***********************


برای دانلود قسمت بیستم سریال خاتون به صورت کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید.


دانلود قسمت ۲۰ خاتون (H2)


دانلود قسمت‌های قبلی (قسمت ۱ تا ۱۹ کامل): دانلود سریال خاتون


خلاصه قسمت قبلی سریال خاتون (H3)


تاکنون ۲۰  قسمت از فصل اول «خاتون» یا همان روزی روزگاری تهران پخش شده و این درام عاشقانه تاریخی به لحظات هیجان‌انگیز و نفس‌گیری رسیده است. «خاتون» با همه ضعف و قوتش پربیننده‌ترین مجموعه ایرانی در بخشِ نمایش خانگی است و آنچه در چند قسمت اخیر این سریال بیش از همه جلب توجه می‌کند، ریتم نسبتاً تند و وقوع پی در پی رویدادهای تلخ و دراماتیک پیش‌بینی نشده، در زندگی قهرمانان اصلی این اثر است.


در قسمت قبلی خاتون مشاهده کردیم که نظربیگ و یدی بدنبال فخار، فخار در جستجوی حاج ضرابی، شیرزاد در پی خاتون و رضاست. همه در یک دایره به هم می‌رسند. اما اوج اتفاقات را در قسمت جدید شاهد خواهیم بودو حوادث غیرمنتظره‌ای در انتظار بینده است. قسمت بیستم سریال خاتون را به هیچ وجه از دست ندهید.


دانلود-قسمت-20-خاتون.jpg


زمان پخش سریال خاتون (H3)


قسمت جدید سریال خاتون هر هفته دوشنبه ساعت ۸ شب در شبکه نماش خانگی منتشر و توزیع می‌شود. شما می‌توانید برای دانلود قسمت جدید، یعنی قسمت ۲۰ خاتون به صورت کامل از لینک بالا اقدام نمایید. این قسمت با کیفیت‌های بلوری Bluray، Full HD، ۱۰۸۰p، ۷۲۰p و ۴۸۰p به صورت کامل در سایت سریالینو موجود است.


عوامل و بازیگران قسمت بیستم ۲۰ سریال خاتون(H3)


بازیگران: نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، مهران غفوریان، شاهرخ فروتنیان، پانته‌آ پناهی‌ها، بیژن امکانیان، محمدرضا شریفی‌نیا، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی، پیام دهکردی و فرخ نعمتی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و با هنرمندی مهران مدیری.

موزه ملی ایران در «شبی با موزه» تا ساعت ۲۲
هم اکنون بخوانید


نویسندده و کارگردان: تینا پاکروان


تهیه‌کننده: علی اسدزاده


تدوین‌گر: محمد نجاریان


موسیقی: کیهان کلهر


سرپرست گریم: سعید سام


طراح گرافیک: مهدی جوادی نسب


فیلمبرداران: امیرموسوی،عاطفه امیری، هومن بهمنش


صدابردار: مهران ملکوتی


نگاهی به سریال خاتون؛ عشق در تهرانِ مخوف (H3)


در کنار آزادی‌خواهی، مبارزه برای استقلال و میل به بالندگی فرهنگ کشور، و خرده داستان‌های ریز و درشت سریال، آنچه داستان خاتون را جذاب و سرپا نگه داشته است، عاشقانه‌های لایه‌های زیرین داستان است. عشق گوهر به رضا، عشق رضا به خاتون، عشق کمتر ابراز شده‌ی میرعظیم به گوهر. و نهایتاً عشق شیرزاد به خاتون که همچنان روی سر تمام عاشقانه‌های سریال سنگینی می‌کند و تشدید کننده‌ی ناامنی برای خاتون در تهرانِ مخوف است. تهران اشغال‌شده گویی با عشق دیگر نسبتی ندارد. عاشقان روزگار اشغال در بیم و امید روزمرگی، ناتوان از ابراز بی‌لکنت عشقِ خود هستند و نمی‌دانند آیا از پس امروز فردایی برای عاشقی و دیدن روی یار هست یا نه!؟


امتیاز اصلی خاتون را باید در همین شخصیت‌های ملموس و باورپذیر جستجو کرد. شخصیت‌هایی به شدت زمینی که می‌توان نیات و درونیات آن‌ها را دریافت و هرطور که هست با آن‌ها همذات‌پنداری کرد. شاید قصه‌ی خاتون در فصل دوم، جذابیت‌ها و اوج و فرودهای خاص فصل اول را نداشته باشد، اما از منظر تنوع و پرداخت شخصیت‌ها بسیار جالب توجه است. شخصیت‌هایی چون جهانگیرخان روزبه (مهران مدیری)، نظر بیگ (پیام دهکردی)، میر عظیم (محمدرضا شریفی نیا)، اورنگ (بانی پال شومون)، اسفندیار بختیاری (بیژن امکانیان) و حاج ضرابی (بابک کریمی) که هرکدام دارای نقشی تاثیرگذار در روند قصه سریال هستند و همچون بسیاری از سریال‌های ایرانی، تنها در خدمت رنگ و لعاب بخشیدن به فضای سریال و شاخ و برگ دادن به قصه آن قرار ندارند. قسمت ۲۰ خاتون نیز از این قاعده مستثنی نیست و در ادامه همین روند قرار دارد.


خاتون در کنار تمام ویژگی‌های سبکی و جلوه‌های تصویری و جذابیت‌های روایی، یک امتیاز برجسته دارد که توان برانگیختگی مضاعف به سایر ارکان سریال داده و آن، موسیقی تحسین‌برانگیز کیهان کلهر است. حرفه‌ای‌های سینما و آن‌ها که سینما برایشان چیزی ورای سرگرمی است معمولا فیلم را تا پایان تیتراژ تماشا می‌کنند و معتقدند تیتراژ بخش جدایی‌ناپذیر فیلم است. در خاتون، کیهان کلهر در کنار موسیقیِ متن سکانس به سکانس سریال، موسیقی تیتراژی نوشته و تنظیم کرده که هر تماشاگری با هر سطح از علاقه‌مندی به سینما را تا پایانِ تیتراژِ پایانی، پای تماشا نگه دارد.

سایه احتمال وقوع سیل بر سر ایران
هم اکنون بخوانید


دانلود-قسمت-بیستم-سریال-خاتون.jpg


نظرات برخی کاربران درباره قسمت ۲۰ خاتون (H3)


– بین سریال‌هایی که اخیراً پخش شده، جز بهترین هاست. جذاب متفاوت و غیرقابل پیش بینی، با بازیگران و عوامل صحنه و کارگردانی خوب . فقط امیدوارم پایانش مضحک و کلیشه‌ای نباشه.


– خاتون هرجا میره مرگ رو با خودش میبره یه زن خودخواه و بی ملاحظه که همرو به کشتن میده


– خدایی این فیلم تموم شه چی ببینیم


– آقای خطیبی بسیار عالی از پس این نقش براومده واقعا غافلگیر شدم از این همه استعداد


– شخصیت خاتون خیلی بزرگتر از شیرزاد و رضا هست


– چقد ماری خوبه‌ با اینکه عاشق شیرزاده ولی زندگیه خاتون و شیرزادو بهم نریخته ولی رضا فخار برعکس.


– خطیبی که ماهه ولی خب تو این سریال نقشش منفیه. چرا همه چیو با همه چی قاطی میکنید.


بیوگرافی اشکان خطیبی بازیگر سریال خاتون (H3)


اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان اهل ایران است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز می‌باشد.


از فیلم‌های اشکان خطیبی می‌توان به نگار، خانوم، قاعده تصادف، سوت پایان و شام ایرانی اشاره کرد. سریال ایرانی خاتون آخرین فیلم در حال پخش این بازیگر است که قسمت بیستم خاتون به تازگی منشر شده است.


اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی همسر سابق محمد پروین پسر علی پروین ازدواج کرده و جنجالی که در کامت های توهین آمیز به وی شد حواشی زیادی را برای ایشان رقم زد. او به تازگی از نداشتن حریم خصوصی افراد مشهور گله کرده و گفته است که کامنت های توهین آمیز و زشتی را بعد از ازدواجم تحمل کردم و باعث ناراحتی همسرم شد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا