آغاز فعالیت شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید

مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی با اخذ مجوز از استانداری تهران، از فردا ۱۲ اسفندماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران؛ با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، با هدف حمایت از معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار خواهد شد. 


مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی با حضور ۴۳ مرکز توانمندسازی کوثر و تولیدکنندگان برتر داخلی برگزار خواهد شد و در راستای حمایت از مشاغل خردوخانگی ۲۰۰ غرفه به فعالان این حوزه اختصاص یافته است. 


مریم اردبیلی افزود: همچنین در این رویداد میزبان عشایر عزیزمان از ۱۵ استان کشور هستیم که به صورت مستقیم محصولات خود را به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد. 


مریم اردبیلی به همکاری سمن‌ها و موسسات خیریه مرتبط با توانمندسازی زنان اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران نیز با حضور در این رویداد کارآفرینی و برپایی میز خدمت؛ به صورت حضوری به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد. 


مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به منظور رعایت و نظارت بر انجام پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی عرض راهروها از سه به چهار متر افزایش یافته و همچنین به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی غرفه‌سازی نسبت به ادوار گذشته کاهش پیدا کرده است. 

وعده وزیر کشور برای تامین منابع خرید واگن مترو/بهتر است نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برگزار شوند
هم اکنون بخوانید


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه سه نوبت واکسیناسیون اعضای ستاد اجرایی رویداد کارآفرینی و غرفه‌داران انجام شده است، افزود: روزانه نقاط پرتردد فضای برگزاری رویداد ضدعفونی می‌شود و تهویه سالن‌ها هم بطور مستمر از فضای آزاد خواهد بود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا