دستورات رییس جمهور تحویل خودروهای ثبت نامی را تسریع و تسهیل می‌بخشد/ کاهش قیمت و افزایش کیفیت خودرو پس از بازدید سرزده رییس جمهور

«کاظم موسوی» نماینده مردم اردبیل و نایب رییس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با بازدید سرزده رییس جمهور و و هشت دستور مهم رییس جمهور به صنعت خودرو سازی گفت: واگذاری دو شرکت خودروسازی موضوعی است که باید از مدت ها قبل اتفاق می افتاد، اگر این دو شرکت خودروسازی از طریق بورس به صنعتگران واگذار شود، یک حرکت خوبی برای آینده صنعت خودرو سازی کشور خواهد بود. باید پذیرفت اگر بخش خصوصی خودروسازی را تحویل نگیرد و رقابت را به طور ملموس شاهد نباشیم حتما مافیای قدرت و ناعدالتی و تنبلی و بیکاری را در حوزه خودرو خواهیم داشت. 


وی در ادامه بیان کرد: رییس جمهور دستورات مهمی را به حوزه خودروسازی دادند، که اقدامی مهم و مدیریتی ستودنی است. اگر صنعت خودرو با دانش ، دانشگاهی و به روز و پیشرفته همراه نباشد حتما متضرر خواهیم شد. 


موسوی مطرح کرد: بازدید سرزده آقای رییس جمهور یک رمز بیدار باش است. دستورات مهم رییس جمهور در کاهش قیمت و افزایش کیفیت خودرو تاثیر بسزایی را خواهد داشت.همچنین دستورات رییسی تحویل خودرو های ثبت نامی را تسریع و تسهیل می‌بخشد. 


وی در پایان افزود: اقدام و بازدید سرزده رییس جمهور از صنعت خودرو سازی، تنظیم بازار را به همراه خواهد داشت. 


انتهای پیام/

۹۰ میلیون هکتار از عرصه‌های کشور نیازمند آبخیزداری برای مقابله با سیلاب است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا