تسهیل در ارائه مجوز به متقاضیان بخش های خدماتی و گردشگری قشم

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عصر امروز دوم اسفند ماه ۱۴۰۰، ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و روسای کمیته های ۱۲ گانه این ستاد، تشکیل جلسه داد.


افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات در خصوص نحوه خدمت رسانی در مبادی ورودی، گران فروشی، مشکلات و کمبودهای مدنظر ساکنان و گردشگران تاکید کرد و بیان داشت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید تا پیش از آغاز اقدامات اجرایی ستاد خدمات سفر، طراحی و عملیاتی شود، تخصص سامانه و شماره تماسی به همین منظور است.


وی رسیدگی به موضوع خانه های استیجاری شخصی و شناسنامه دار کردن آن ها را لازمه ارائه خدمات شایسته به گردشگران دانست و گفت: ساماندهی و بازسازی اماکن تفریحی و کمپ پارک ها و نظارت بر خدمات اماکن اقامتی نیز از اولویت های اجرایی و عملیاتی این ستاد است.


سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق برای تکریم گردشگران و مسافران گفت: روسای کمیته ها باید با حضور مستمر در حیطه مسوولیتی خود، به رفع کمبودها و مشکلات در حوزه های مرتبط اقدام کنند تا بتوانیم میزبانی شایسته برای میهمانان نوروزی جزیره باشیم.


اعلام بودجه جاری پیشنهادی، شرح وظایف، معرفی رابطین آماری و تعداد نیروهای مورد نیاز هر کمیته، از موارد مطرح شده این ستاد توسط روسای کمیته های تخصصی بود.


در ادامه این جلسه روسای کمیته های تخصصی به ارائه اقدامات خود درراستای آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی پرداختند.

ویدئو / به من می‌گویند «پدر رادیوی ایران»
هم اکنون بخوانید


رفع مشکلات در بنادر لافت و پهل، بازسازی و نوسازی کمپ پارک ها و سرویس های خدماتی، رنگ آمیزی و خط کشی راه های مواصلاتی، نورپردازی فضاهای سبز شهر قشم، تامین روشنایی معابر، نصب المان در ورودی روستاها، گل کاری های فصلی و نصب و نوسازی تابلوهای راهنمای جاده ای و چراغ های خطر بخشی از اقدامات صورت گرفته بود.


نظارت بر اصناف، رایزنی درخصوص تامین مایحتاج عمومی و کالاهای تنظیم بازار، تشکیل تیم های بازرسی و شبانه روزی شدن خدمات بیمارستانی و تامین نیروی متخصص برای بیمارستان خلیج فارس بخش های دیگری از اقدامات در دست اجرای این ستاد بود.


جمع‌آوری اطلاعات جامع گردشگری و متمرکز کردن این اطلاعات در پرتال ویژه خدمات سفر، چاپ بروشورهای اطلاع رسانی، طراحی برنامه های نمایشی و موسیقی برای استقبال از میهمانان نوروزی و فعال سازی مرکز تماس سازمان منطقه آزاد قشم نیز قسمتی از گزارش های ارائه شده در این جلسه بود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یک =

دکمه بازگشت به بالا