چرا باید با یک آژانس تبلیغاتی همکاری کنیم؟

به گزارش برنا، تبلیغات که به انگلیسی Advertising گفته می‌شود به معنی معرفی محصول و یا خدمات به مخاطب یا مشتری است. هر تبلیغی برای انتقال پیام خود به مخاطب نیاز به یک رسانه دارد. رسانه‌های گوناگونی ظرفیت استفاده برای تبلیغات را دارند. پیدا کردن رسانه مناسب برای ارائه تبلیغات خود یک چالش است. آژانس تبلیغاتی شرکتی است که در این حوزه می‌تواند کمک شایانی به کسب و کارها بکند.  


تبلیغات همیشه تکنیکی اثرگذار برای ترویج و معرفی خدمات و محصولات بوده است. بهترین روشی است که می‌توان با آن اطلاعات یک کسب و کار را در تیررس مشتری‌های بالقوه گذاشت. آگهی‌های تبلیغاتی نقش بسیار مهم مکمل فروش محصولات و خدمات را بر عهده دارند. می‌توان جالب‌ترین قسمت یک تبلیغ را تلفیق اطلاعات واقعی با عواطف هیجان‌برانگیز دانست. بدون تبلیغ هیچ کسب و کار و برندی نتوانسته است به موفقیت دست پیدا کند.   


تفاوت تبلیغات با بازاریابی در چیست؟


تبلیغات استفاده از رسانه‌های مختلف برای معرفی و به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات یک کسب و کار است. بازاریابی اما دارای تعریف گسترده‌تری است. مجموعه فعالیت‌هایی است که هر کسب و کاری برای آموزش و تشویق مخاطبان برای انتخاب خدمات و محصولاتش انجام می‌دهد. این کار با در نظر گرفتن رقبای یک کسب و کار صورت می‌گیرد. می‌توان تبلیغات را به نوعی زیرمجموعه بازاریابی هم دانست.


تبلیغات که به انگلیسی Advertising گفته می‌شود به معنی معرفی محصول و یا خدمات به مخاطب یا مشتری است. هر تبلیغی برای انتقال پیام خود به مخاطب نیاز به یک رسانه دارد. رسانه‌های گوناگونی ظرفیت استفاده برای تبلیغات را دارند. پیدا کردن رسانه مناسب برای ارائه تبلیغات خود یک چالش است. آژانس تبلیغاتی شرکتی است که در این حوزه می‌تواند کمک شایانی به کسب و کارها بکند.  


تبلیغات همیشه تکنیکی اثرگذار برای ترویج و معرفی خدمات و محصولات بوده است. بهترین روشی است که می‌توان با آن اطلاعات یک کسب و کار را در تیررس مشتری‌های بالقوه گذاشت. آگهی‌های تبلیغاتی نقش بسیار مهم مکمل فروش محصولات و خدمات را بر عهده دارند. می‌توان جالب‌ترین قسمت یک تبلیغ را تلفیق اطلاعات واقعی با عواطف هیجان‌برانگیز دانست. بدون تبلیغ هیچ کسب و کار و برندی نتوانسته است به موفقیت دست پیدا کند.   

تمامی کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت به پرونده مالیاتی متصل شد
هم اکنون بخوانید


تفاوت تبلیغات با بازاریابی در چیست؟


تبلیغات استفاده از رسانه‌های مختلف برای معرفی و به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات یک کسب و کار است. بازاریابی اما دارای تعریف گسترده‌تری است. مجموعه فعالیت‌هایی است که هر کسب و کاری برای آموزش و تشویق مخاطبان برای انتخاب خدمات و محصولاتش انجام می‌دهد. این کار با در نظر گرفتن رقبای یک کسب و کار صورت می‌گیرد. می‌توان تبلیغات را به نوعی زیرمجموعه بازاریابی هم دانست.


شناسایی مشتریان، پشتیبانی از خدمات و محصولات و جلب رضایت مشتری‌ها از زیرمجموعه‌های دیگر بازاریابی هستند. فرایندی که می‌تواند در جلب مشتری‌های جدید بسیار اثرگذار واقع شود. همراهی یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند در این زمینه بسیار کارساز باشد.  


تبلیغات قسمتی از فرایند بازاریابی به شمار می‌رود و نمی‌تواند مستقل از آن فعالیت کند. نقش تبلیغات تعیین راهکارهایی برای نحوه و زمان و مکان معرفی محصولات و خدمات است. تلویزیون و رادیو، روزنامه و مجله، تبلیغات محیطی، شبکه‌های مجازی و بازاریابی ایمیلی از مهم‌ترین بسترهای آماده ارائه تبلیغات هستند. انتخاب مکان و زمان ارائه تبلیغ بر عهده بخش بازاریابی است.


تبلیغات هزینه بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. به همین دلیل اهمیت بسیار زیادی باید به امر تبلیغات یک کسب و کار داده شود. این کار باید بر طبق یک برنامه حساب شده و از پیش تعیین شده انجام گیرد. آژانس تبلیغاتی بهترین گزینه برای تصمیم‌گیری در این حوزه است.  


برای دست یافتن به بیشترین بازدهی از تبلیغات نیاز است که با بخش بازاریابی هماهنگی زیادی داشته باشد. البته که برای نتیجه گرفتن از تبلیغات باید صبور بود و بازدهی آن در طولانی مدت قابل مشاهده خواهد بود.  


مزایای همکاری با آژانس تبلیغاتی ۳۶۰ درجه


همکاری با یک آژانس تبلیغاتی به طور قطع مزایای بسیار زیادی را برای کسب و کارها به دنبال دارد. اگر این همکاری به شکل ۳۶۰ درجه باشد، اثرگذاری آن چند برابری خواهد بود. تبلیغات ۳۶۰ درجه یعنی مخاطب در هر مکان و زمانی باشد، تبلیغات محصولات و خدمات کسب و کار دست از سرش برندارند. چنین تبلیغاتی برای این که در نهایت بتواند مخاطب را با خود همراه کند نیاز به خرج کردن خلاقیت زیادی دارد. تبلیغاتی یکپارچه که از همه بسترهای لازم برای رسیدن به یک هدف استفاده می‌کند. همه این رسانه‌ها قرار است پیام را به بهترین شکل ممکن به مخاطب انتقال دهند.

دولت سیاست‌های پولی مناسبی را انتخاب نکرد/ رشد نقدینگی مهار نشده‌ است/ شرایط سپرده‌گذاری جذاب نیست
هم اکنون بخوانید


آژانس تبلیغاتی + کانون تبلیغاتی ایران نوین + ایران نوین


اصلی‌ترین هدفی که تبلیغات به این شکل در پی آن است، برقرار کردن ارتباط با مخاطب است. این اتفاق رخ نخواهد داد، مگر این که قدم‌های استواری در کنار یک آژانس تبلیغاتی معتبر برداشته شود. مهم نیست مخاطب کجاست، مهم این است که هر کجا باشد تبلیغات در مقابل چشمان او رژه می‌روند. از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا آگهی‌های تلویزیون و رادیو و تبلیغات محیطی همگی دارند یکصدا درباره یک پیام می‌گویند. پیامی که اگر راه درست را رفته باشد، بر دل مخاطب خواهد نشست.


این تبلیغات از نظر دیداری و گرافیکی با طراحی بسته بندی محصول باید هماهنگی داشته باشد. در بهترین حالت تمام تبلیغات باید ترکیب رنگی‌های مشخص داشته باشند و یک پیام یکسان را انتقال دهند. در حال حاضر، با استفاده از این شیوه تبلیغ بیشترین اثرگذاری بر روی مخاطب دیده شده است. در واقع، جایی نیست که مخاطب از دست این تبلیغات در امان باشد.


کانون ایران نوین، بهترین آژانس تبلیغاتی ایران


کانون تبلیغاتی ایران نوین شرکتی فعال است که از راهکارهای به‌روز و حرفه‌ای برای تبلیغات بهره می‌برد. از آنجا که در زمینه تبلیغات بین‌المللی هم فعالیت داشته تجربه کم‌نظیری را اندوخته است. خلاقیت اصل مهمی است که کارکنان این شرکت با آن میانه خوبی دارند. توانمندی‌های این شرکت اجازه داده است تا همیشه برای ارائه خدمات به مشتریانی از هر حوزه پاسخگو باشد. با فناوری‌های نوین و تجهیزات پیشرفته در حوزه تبلیغات به خوبی آشنایی دارد و به بهترین شکل از آنها استفاده می‌کند. مهم‌ترین هدفی که در طی سال‌ها فعالیت دنبال کرده است شناخت نیاز یک کسب و کار و پاسخ به آن بوده است. با این شرکت می‌توان قدم‌های اولیه برای تبلیغ را تا رسیدن به موفقیت و سوددهی برداشت.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا