مشاوران املاک چطور میتوانند درآمد خودشان را چند برابر کنند؟

به گزارش برنا، صنعت املاک و مستغلات حوزه ایست که به شدت به مدیریت ارتباط با مشتری وابستگی دارد – جلب رضایت مشتریان ارزشمند شما و تبدیل کردن آنها به مشتریان وفادار برای دستیابی به رونق کسب و کار املاک بسیار مهم است. امروزه اکثر کسب‌وکارهای املاک و مستغلات در سراسر جهان به این باور رسیده‌اند که نرم ‌افزار CRM مشاوران املاک در افزایش پتانسیل فروش و افزایش بهره‌وری کسب‌و‌کار نقش حیاتی دارد.


استفاده از نرم‌ افزار CRM املاک در حال رونق پیدا کردن است و شما هم می‌توانید از نرم‌ افزارهای CRM املاک پیشرفته موجود در بازار استفاده کنید. کسب‌و‌کارهای املاک و مستغلاتی که از این پلت‌فرم‌های قدرتمند استفاده می‌کنند، می‌توانند با مدیریت اطلاعات مشتری، ارتباط با سرنخ‌ها، تهیه گزارش‌ها/تحلیل‌ها و مدیریت مؤثر پیگیری‌ها، از مزایای زیادی برخوردار شوند. یک نرم افزار CRM املاک خوب، روی اتوماسیون جزئی یا کامل تکیه دارد. این ویژگی نرم افزار املاک منجر به کاهش بار کارهای خسته کننده دستی و افزایش بهره‌وری کسب‌و‌کار مشاور املاک می‌شود.


بدون شک سرمایه گذاری در سیستم‌های نرم افزار املاک و مستغلات بهترین تصمیم برای بنگاه‌های مشاور املاک است. به‌این‌ترتیب کسب و کار شما از طریق فروش بهتر، بهره‌وری عملیاتی بالاتر و مدیریت گردش کار بهتر شاهد یک تحول اساسی خواهد بود. 


 چرا باید از نرم افزار CRM املاک استفاده کنید؟


در ادامه به چهار دلیل اصلی برای اینکه چرا همین حالا باید شروع به استفاده از نرم افزار CRM مشاوران املاک کنید اشاره می‌کنیم.


۱٫ نرم افزار CRM املاک و نرخ بالاتر تبدیل سرنخ 


فروش، رگ حیاتی هر بنگاه املاک و مستغلات برای حفظ جریان سود است. نرم افزار CRM املاک یک دارایی واقعا تجاری است و می تواند به ذخیره، مدیریت و به روز رسانی مقادیر بالایی از داده های مشتریان مثل جزئیات تماس، تاریخچه خرید، اولویت ها و سایر اطلاعات شخصی کمک کند. این اطلاعات در یک مخزن متمرکز ذخیره شده و می توانند آزادانه با اعضای تیم به اشتراک گذاشته شوند تا نرخ تبدیل سرنخ ها افزایش پیدا کند.


برنامه املاک و مستغلات همچنین پیگیری خودکار مشتریان بالقوه را نیز تسهیل می کند. سریع‌ترین راه برای کاهش طول چرخه فروش و جذب سرنخ‌های با کیفیت این است که یک نرم افزار املاک و مستغلات تخصصی برای بنگاه خودتان تهیه کنید – این ابزار می‌تواند به حضور مثبت برند و بنگاه شما در بازار کمک کرده و میزان فروش را فورا افزایش دهد.


۲٫ نرم افزار املاک و ارتباطات شخصی سازی شده 


ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم و مشتریان شما انتظار دارند که بنگاه های املاک و مستغلات، اطلاعات مفید را در فواصل زمانی منظم با آنها به اشتراک بگذارند. نرم افزار CRM مشاوران املاک این توانایی را دارد که گزارش های مربوط به جزئیات تماس مشتری را حفظ کرده و اطمینان حاصل کند که بنگاه املاک شما ارتباط مستمر خودش را با مشتریان ارزشمندش حفظ می کند. نرم افزار املاک همچنین در تولدها و سایر مناسبت های خاص برای مشتریان پیام تبریک میفرستد تا بتواند بین کسب و کار شما و مشتریان تان یک پیوند طولانی مدت ایجاد کرده و در نهایت میزان فروش شما رو افزایش دهد.

شرایط برای جهش نهایی در اقتصاد آماده است/ انتخابات اسفند با رقابت‌ومشارکت حداکثری برگزار می‌شود
هم اکنون بخوانید


نرم‌افزار املاک و مستغلات همچنین می‌تواند با ارسال پیشنهادات، اطلاعات و معاملات ویژه به مشتریان شما، نرخ حفظ مشتریان و وفاداری آنها به کسب و کار شما را افزایش دهد. بنابراین مطمئن شوید که از یک نرم‌افزار املاک درجه یک استفاده می کنید تا بتوانید کانال‌های ارتباطی دو طرفه و سفارشی سازی ‌شده با کیفیتی را در خدمت مشتریان تان قرار دهید.


 نرم افزار CRM املاک + مشاور املاک


۳٫ خدمات مشتریان با کیفیت تر 


در دنیای رقابتی تجارت امروز، مشتری پادشاه است. بنابراین لازم است مشتریان خودتان را با ارائه خدمات مشتریان برتر، راضی نگه دارید. نرم افزار املاک و مستغلات یک راه حل جامع است که می تواند به کار گرفته شود تا اعضای تیم فروشِ بنگاه های املاک در جریان اطلاعات لحظه ای در مورد مشتریان قرار گرفته و با ارائه خدمات مشتریان یکپارچه مشتریان شان رو به شکل مثبت درگیر نگه دارند.


برنامه املاک به کارکنان کمک می کند تا در مورد مشتری اطلاعات به روز داشته باشند و به این ترتیب بتوانند ارتباطات موثرتری برقرار کنند. برنامه مشاور املاک تضمین می کند که به مشتریان تان املاک و مستغلاتی ارائه می دهید که با ترجیحات خرید آنها همخوانی دارد. به این ترتیب شانس بسته شدن معامله بالاتر میرود. استفاده از نرم افزار CRM مشاوران املاک یک گزینه شگفت‌انگیز برای کسب و کارهای املاک است و می‌تواند به آنها کمک کند تا کیفیت خدمات مشتریان را به اوج برسانند.


۴٫ تصمیمات بهتر و سریعتر 


تجزیه و تحلیل شرایط مشتری در لحظه و ویژگی‌های گزارش‌دهی پیشرفته برای بهبود پارامترهای عملکرد سازمانی حیاتی است و می‌تواند کسب و کار املاک و مستغلات شما را به اوج موفقیت تجاری برساند. با استفاده از اتوماسیون املاک، یک مدیر آگاه می تواند با روندهای پویای بازار سازگار شده و تصمیمات تاکتیکی بگیرد که به دستیابی به اهداف بلند مدت سازمانی کمک می کنند.


اطلاعات دقیق و در دسترس، به اتخاذ شیوه های تجاری قابل اعتماد که منجر به کارایی عملیاتی یکپارچه در کسب و کارهای املاک می شوند کمک می کند. برنامه مشاور املاک و مستغلات همچنین سطح همکاری تیمی را افزایش داده و شرایط محل کار را برای همه کارکنان مساعدتر می کند. بنابراین منطقی است که از قدرت نرم افزار CRM املاک و مستغلات استفاده کنید تا سود و فروش کسب و کار خودتان را در بالاترین حد ممکن نگه دارید.

اقدامات دولت چین برای پیشرفت اقتصادی در سرزمین اویغورها
هم اکنون بخوانید


 نرم افزار CRM املاک + مشاور املاک


معرفی نرم افزار CRM مشاوران املاک دانا 


شرکت داناپرداز یک نرم افزار CRM اختصاصی متناسب با نیازهای مشاوران املاک تولید کرده که مزایای زیادی برای افرادی که در این حوزه مشغول به کار هستند فراهم میکند. این نرم افزار املاک، امکانات فوق العاده و پیشرفته زیادی دارد که شامل موارد زیر است:


۱- مدیریت صحیح تقاضاهای ملکی مشتریان 


با استفاده از برنامه مشاور املاک دانا می توانید تقاضاهای مشتری ها را تحلیل کنید و به راحتی موردهای مناسب را به آنها پیشنهاد دهید.


۲- نگه داری سوابق مشتریان املاک 


در شغل املاک و مستغلات، کلید اصلی برای موفقیت، حفظ ارتباط با مشتریان است. برنامه مشاور املاک دانا این امکان را برای شما فراهم می کند که تمامی سوابق تماس و معاملات مشتری را با یک کلیک مشاهده کنید.


۳- مدیریت بانک اطلاعات ملکی


به کمک نرم افزار املاک دانا یک پایگاه داده از اطلاعات مربوط به مشتریان تان ایجاد کنید. از این پایگاه داده که قابلیت جستجوی هوشمند را برای به حداکثر رساندن درصد تطابق پیشنهادات با ویژگی ها و اطلاعات درخواست مشتری دارد، برای ارائه بهترین پیشنهادات شخصی سازی شده به مشتری استفاده کنید. برخی از امکانات نرم افزار CRM مشاوران املاک دانا در این زمینه عبارتند از:


  • ثبت تصاویر و نقشه گوگل هر ملک
  • مشاهده ارتباط هر ملک با کانتکت ها
  • نگه داری سوابق معاملات هر ملک
  • انطباق هوشمند املاک و تقاضاها
  • انتشار مشخصات املاک مورد نظر در وب سایت


داشبورد و تحلیل امور مشاور املاک 


با یک نگاه به داشبورد نرم افزار CRM املاک، می توانید از آخرین وضعیت معاملات مشاوران تان آگاه شوید.


صنعت املاک و مستغلات در حال عبور از یک جهش بزرگ رشد است. نرم افزار CRM املاک دانا سلاح قدرتمندیست که می‌تواند بنگاه شما را به سمت موفقیت هدایت کند. همین حالا پایپ لاین فروش خودتان را ایجاد کنید و با استفاده از یک برنامه مشاور املاک و مستغلات درجه یک، میزان درامدتان را افزایش دهید.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا