افزایش تعرفه های پستی از روزهای اول سال ١۴٠١

به گزارش خبرنگار علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح سیستم هوشمند سورتینگ مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ادامه راه شهدا چیزی جز تلاش بی وقفه برای حل مشکلات کشور نیست.


وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات همه عرصه های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است، ادامه داد: در دوره شیوع این ویروس وابستگی بشر به این فناوری کلیدی بیشتر از گذشته شد.


زارع پور ادامه داد: در این دوران کرونا که کسب و کار ها تعطیل شدند و فرآیند ها به صورت غیر حضوری رفت ، آن جایی که نیاز به حضور بود شرکت ملی پست حضور داشت.


وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا حضور و کار شرکت ملی پست بیشتر شد و مرسولات مردم خیلی بیشتر از گذشته شد و ٣ برابر شد، ادامه داد: این حضور ها نیازمند توسعه زیرساخت ها بود.


وزیر ارتباطات تصریح کرد: در دورانی که کشور احتیاج داشت شرکت ملی پست نمره قبولی گرفت و سر بلند بیرون آمد .


وی با بیان اینکه مدیریت آقای سبحانی فر نقش کلیدی داشته است و مدیریت ایشان همزمان با کرونا بود و با سربلندی این مرحله را پشت سرگذاشتند، افزود: در دوره جدید شرکت ملی پست که با مدیریت آقای لیائی شروع شده است انتظار می رود چشم انداز های پست هوشمند در شرکت ملی پست محقق شود و پست جمهوری اسلامی ایران به پستی هوشمند در تراز انقلاب اسلامی محقق شود.

پارک علم و فناوری استان البرز برتر کشوری شد
هم اکنون بخوانید


زارع پور گفت: بخش زیادی از دغدغه های سرمایه انسانی برطرف شده است اما باید در دوره جدید توجه جدی به آن ها شود تا معیشت همکاران مورد توجه قرار گیرد و خبر های خوشی هم در این زمینه به گوش می رسد.


وی با بیان اینکه اعتبار پست به سرمایه انسانی و اعتماد مردم به این شرکت است، ادامه داد: پست لازم است در همه مراحل هوشمندسازی از فناوری های روز استفاده کنیم تا کار همکاران و مردم راحت شود و طعم شیرین فناوری به این قشر چشانده شود.


زارع پور ادامه داد: انتظار دارم در دوره جدید پست افزایش رضایت مندی مردم محقق شود و خدمات متنوع شود.


وی با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد می توان مبتنی بر فناوری، هزینه ها را کم کرد تا لبخند رضایت را بر لبان مردم داشته باشیم، گفت: از ابتدا توفیق خدمتگذاری جلسات متعددی با شرکت ملی پست داشتیم و در جریان موانع این شرکت هستم.


وزیر ارتباطات گفت: دوسال است تعرفه های شرکت ملی پست تغییر نکرده است با اینکه شاهد تورم ۵٠ درصدی در کشور بودیم. این امر نیازمند بازنگری است و آزادسازی و رقابتی کردن تعرفه ها را تصویب کردیم اما اعلام عمومی نکردیم تا اینکه دولت تصمیم گرفت تا پایان سال افزایشی صورت نگیرد اما از روزهای ابتدایی سال ١۴٠١ افزایش تعرفه ها محقق می شود. 


وی افزود: ما پیگیر مسائل شرکت ملی پست هستیم و یکی از دغدغه های جدی من این است که مشکلات حل شود و پستی در شأن جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

جراحان ایرانی مردگان را زنده کردند!
هم اکنون بخوانید


 


انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا