تکذیب ادعای نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران

بانک ملی ایران ادعای نشت اطلاعات مشتریان این بانک را تکذیب کرد.


به گزارش ایلنا، بانک ملی به دنبال طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس‌ها و زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را نیز همواره مد نظر داشته است.


این بانک افزوده است: در عین حال این بانک همواره از تجهیزات، کنترل‌ها، سیاست‌ها و روال‌های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها و روش‌ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازماندهی امنیت اطلاعات بهره جسته است. 


در این اطلاعیه آمده است: بانک ملی ایران با توجه به اعتماد بالای مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفاف‌سازی موضوع، این ادعا را به سرعت پیگیری کرد و تیم‌های امنیت اطلاعات این بانک و شرکت‌های زیرمجموعه به منظور سنجش این ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانه‌ها اقدام کردند و در حال حاضر نیز بررسی‌ها ادامه دارد اما هیچ نتیجه‌ای مبنی بر صحت این ادعا حاصل نشده است.


انتهای پیام/

قرص‌های جاسازی شده در کیک‌ها اقدامی سازمان یافته و هدف دار علیه صنایع غذایی کشور
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا