با هدف ارائه خدمات مطلوب به خانواده متوفیان و حذف پارهای از گلایهها که به واسطه نظرسنجی از خانواده متوفیان احصا شد، واحد تشریفات مجتمع عروجیان ایجاد شد.
به گزارش ایلنا، روح الله محسنی مدیر مجتمع عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با اشاره به ایجاد واحد تشریفات در این مجتمع گفت: این واحد متولی و ناظر عملکرد پیمانکاران تشریفات اعم از میز، صندلی، مداح و… است و با هدف افزایش رضایتمندی خانوادههای داغدار در برگزاری مراسم ایجاد شده است.
وی توضیح داد: پیش از این همه این تشریفات مربوط به تدفین متوفی، توسط پیمانکاران صورت میگرفت اما اکنون با ایجاد واحد تشریفات، همه پیمانکاران را زیر مجموعه این واحد قرار دادیم که نتیجه نهایی آن رضایتمندی حداکثری خانواده متوفی باشد.
محسنی اضافه کرد: با توجه به انتقاد خانوادههای داغدار نسبت به برخی از پیمانکاران، و اعلام وصول این انتقادها توسط مجتمع، تصمیم گرفتیم برای ایجاد نظارت حداکثری و برون رفت از چالشهای موجود، واحد تشریفات مجتمع عروجیان را ایجاد کنیم.
معاون مجتمع عروجیان با اشاره به حذف دلالان به واسطه ایجاد این واحد نیز گفت: متاسفانه شاهد بودیم که در روزهای پنجشنبه و جمعه، به دلیل افزایش مراجعات به سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برخی پیمانکاران نسبت به ارائه خدمات مطلوب به خانوادههای داغدار کوتاهی میکردند و همین موضوع باعث میشد خانوادهها برای تامین تشریفات مورد نیاز، به سمت دلالان رفته و گاهی خدمات را تا شش برابر قیمت حقیقی دریافت میکردند.
محسنی اضافه کرد: اکنون با ساماندهی این موضوع و ایجاد واحد تشریفات، خانوادهها حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا یک ساعت قبل از شروع مراسم هم میتوانند نسب به رزرو و دریافت خدمات اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، وی در خاتمه گفت: به همین منظور خانوادهها میتوانند برای دریافت هر نوع خدمات با شماره تلفن (۱۰خط) ۳-۵۵۲۰۱۵۲۱ تماس بگیرند. همچنین هشت کیوسک ثبت سفارش نیز در خود سازمان، آماده دریافت سفارشات خانواده متوفیان با نرخ مصوب سازمان بهشت حضرت زهرا (س) است.
انتهای پیام/