تیم قدوس به اریکسن پیشنهاد داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اتلتیک انگلیس؛ باشگاه برنتفورد انگلیس به صورت رسمی به کریستین اریکسن هافبک دانمارکی سابق تیم فوتبال اینتر پیشنهاد قراردادی ۶ ماهه با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر داده است.

اریکسن از ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ که در جریان بازی اول تیم ملی دانمارک در مسابقات یورو ۲۰۲۰ دچار ایست قلبی شد، دیگر به میدان نرفته است. به سبب اینکه او نمی‌توانست با دستگاه ضربان‌ساز الکتریکی به دوران بازی‌اش در سری A‌ ادامه دهدف قرارداد او با اینتر در ماه دسامبر فسخ شد و از آن زمان تا کنون او مشغول تمرین برای پیوستن به تیمی جدید بوده است.

برخلاف ایتالیا، سایر کشورها مشکلی با وضعیت فعلی اریکسن برای بازی در لیگ‌هایشان ندارد و به همین دلیل هم برنتفورد آماده است بازیکن سابق تاتنهام را به لیگ برتر برگرداند.

اریکسن در حال حاضر در تمرینات تیم‌های باشگاهی کشور خود، اودنسه و کیاسو تمرین می‌کند و طبق ادعای مدیربرنامه‌های او، این بازیکن ۲۹ ساله لیگ برتر انگلیس را مانند خانه دوم خود می‌داند و آماده بازگشت به جزیره است. اریکسن ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ از تاتنهام جدا شد و به اینتر پیوست و در ۶۰ بازی‌اش برای این تیم ۸ گل زد.

انتهای پیام/

 

2 مدیر فوتبالی با رأی کمیته اخلاق محروم شدند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا