ظهرابی: در دفاع کمی مشکل داریم و باید به هماهنگی برسیم/ تورنمنت اسپانیا بسیار خوب بود

مسعود ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط آمادگی تیم ملی هندبال کشورمان پس از بازگشت از تورنمنت اسپانیا و در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تورنمنت اسپانیا بسیار خوب بود فقط به خاطر کرونا برخی بازیکنان را در بازی اول در اختیار نداشتیم‌ چراکه در سامانه،  تست کرونای آنها ثبت نشده بود و یک روز دیرتر به اسپانیا آمدند.

وی در ادامه افزود: بازی‌های نسبتا خوبی برگزار شد و خروجی خوبی در خصوص وضعیت تاکتیکی تیم به خصوص در بخش حمله به دست آوردیم. متوجه شدیم در دفاع مشکل داریم و باید در این چند روز باقی‌مانده به هماهنگی برسیم.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص زمان اعلام لیست نهایی تیم عنوان کرد: در حال حاضر ۲۳ بازیکن را در نظر داریم که پس از انجام تست کرونا که  روز شنبه انجام می‌شود، ۱۸ نفر نهایی را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص عدم حضور ژاپن در این مسابقات افزود: سهمیه آسیا برای حضور در مسابقات جهانی در این دوره ۵ تیم است و همه تیم‌ها با سرمایه گذاری آمدند و هیچ تیمی برای رقبا حریف دست کمی نیست. ژاپن از قدرت‌های هندبال آسیا بود که انصراف داد و اگر درست برنامه‌ریزی کنیم و به عنوان سرگروه صعود کنیم کار راحت‌تری به نسبت اینکه تیم دوم گروه باشیم، داریم ولی چیزی مشخص نیست باید جو مسابقات و شرایط تیم‌ها را ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: بچه‌ها در شرایط خوبی هستند و ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان ایجاد شده است و اگر بچه‌ها دقت کنند و اشتباهات فردی خود را کاهش دهند نتیجه مطلوبی خواهیم داشت.

رضاوند: هواداران استقلال حق دارند که ناراحت باشند/ مهدی‌پور: اگر گل می‌زدیم، باغیرت بودیم!
هم اکنون بخوانید

ظهرابی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان از نظر مصدومیت مشکلی ندارند، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در تست کرونا نیز موردی برای ما پیش نیاید.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =

دکمه بازگشت به بالا